#1 Skrevet Juni 19, 2009 Har kjøpt meg en 97 Audi A6 quattro med automat,2,6E. Når bilen settes i drive skjer det ingen ting, må dra girstanga ned til 1.gir for at den skal virke, så kan jeg gire opp til drive og alle gir virker. Når jeg slakker av så den nesten står stille og bilen vil gire ned til 1. gir "faller" den liksom ut av gir og mister framdrift. Må da sette den ned til 1. gir selv. Alle gir virker ellers som de skal. Noen som har noen formening om hva dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2009 Kanskje vag-com vil gi deg noe informasjon om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2009 Har vært borti det der på en Audi V8. Det var en mekanisk feil i kassen, så girkassen måtte overhales eller byttes. Trolig er dette akkurat det samme. Husker ikke nøyaktig hva det var, men kan prøve å finne det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2009 Har vært borti det der på en Audi V8. Det var en mekanisk feil i kassen, så girkassen måtte overhales eller byttes. Trolig er dette akkurat det samme. Husker ikke nøyaktig hva det var, men kan prøve å finne det ut. Fint hvis du kan finne ut noe. Har en 93 100 2,6q delebil med automat som jeg kan bruke deler fra, men er usikker på om det er forskjell på kassene. Er ikke lik kode på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2009 Mest sannsynlig er det lockup`n din som er ferdig. Da må du enten overhale kassa eller kjøpe ny. Tror ikke det går å bruke deler fra kasser med forskjellige koder, men det er jo bare en telefon til ditt lokale Audi verksted så vet du du det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...