#1 Skrevet Juni 19, 2009 Hvilken funksjon har denne? Står på torpedoveggen ved siden av kjølevæskeekspansjonstanken. Virker som den står og fiser mer eller mindre hele tiden, hører den kun når motoren ikke går. Det går 5-6 slanger inn i denne dingsen, 2 røde, 2 blå og 1 eller 2 sorte om jeg ikke husker feil, samt et par ledninger. Hva gjør den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2009 Kan jo også opplyse om at denne dingsen ser ut til å slå seg av og på hele tiden, kanskje 3-4-5 gg pr sekund. vet ikke om det er noe vacuumgreier eller om det er en sensor for noe tjafs. Men den står og fiser så lenge tenninga er på, og også sikkert mens motoren går, men det er det ikke mulig å høre pga motorstøyen. Har ikke sett noen brekkasje på de 5-6 slangene som går inn/ut på dingsen. Noen der ute har vel litt viten om hva denne dingsen gjør, og om det er normalt at den skal stå og fise som den gjør? Har ikke noe bedre uttrykk da jeg ikke vet hva den gjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2009 tenker med en gang en form for taktventil? denne vil gå av og på relativt fort. og høres i grunn ut som ei bensindyse hva den styrer kan jeg ikke svare på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...