#1 Skrevet Juni 19, 2009 Får ikke opp tempen på A8'n min, den går opp på 90 grader på tomgang når bilen står stille, men når jeg begynner å kjøre faller den ned mot 50 grader.. Har fått tak i termostat, men hvor er den plassert? Mistenker bak registeret, men er ikke sikker! Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2009 Byttet nettopp på min 2.4 30V, enkel jobb men tidkrevende. Du må av med registret for å komme til skikkelig, jeg fulgte denne guiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2009 Eller uten å røre registeret: http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1241/V6_termos.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2009 Takker Håper jeg klarer det uten å ut med registeret, da reg.reim, strammere og vannpumpe ble byttet hos Møller i januar. Må vel hive meg i det i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...