Anbefalte innlegg

Noen her som vet om rs2 og s2 har lik radiator?? Da er det litt lettere å finne brukt. Gjerne erfaringer med kjøp av ny også, hvordan pris er på en slik.

Mye jobb med å få den ut??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at radiatorene på S2/Rs2 er like. Tar jeg ikke helt feil, så er vel den store radiatoren lik på alle 2.3l også?

Demotering av den store er ganske enkelt. Den er festet med en skrue "bak lykta" og en under. Ellers så er det et par små skruer som fester dekselet på sida inn mot motoren som er festet rundt IC`n. + vannslanger. Bare å løfte rett opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte at denne er lik på alle 2,3? trenger en til S2n. trenger den lille kjøleren også hvis det er noen som vet pris eller hvor man kan få tak i denne annet en VAG?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radiatoren til alle 2.3 er ikke like. 2.3 10v ble vel ikke levert med "tileggsradiator" og deved ikke uttak framover i overkant. 20v og oppover ble levrert med den vesle i tillegg. Det er noe som heter Stavanger radiatorservice som leverte en til meg, pris: i underkant av kr.2000 VAG skulle ha et sted mellom 3000 og 4000. Prater her om den lille, som det også finnes to utførelser av, men går om hverandre da de har samme innfestning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.