Hvor i dashen finner jeg Reler for lysene (Golf 4 1998)?

Anbefalte innlegg

Hei, i morgen skal jeg montere ett nytt rele i min Golf 4 1998 som får styrestrøm via bryter fra parklysene, hvor ligger relene og hvordan ser de ut etc? er det enkelt å hente å koble seg på, evt hvilken pinne?

Nå ble det mange spørsmål her, men trenger ett kort og greit svar.

Takk på forhånd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Demonter dekselet under rattet, over pedalene. Og titt oppi der, så kommer du lett til alle relene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Demonter dekselet under rattet, over pedalene. Og titt oppi der, så kommer du lett til alle relene;)

ok, har vært inni der flere ganger, men har bare ikke lagt merke til de, men var kanskje fordi jeg ikke leta etter de. tiden vil vise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå/Rød er høyre side (denne finner du) på sikring nr. 22a(ut) i sikringsboksen.

Grå/Sort er venstre side(denne finner du) på sikring nr. 23a(ut) i sikringsboksen.

Det er ikke noe rele' til parklysene (de får strøm i fra et (multifunktions rele') via sikring nr 22 og 23.

Du bør ta (styrestrømmen) i fra disse to ledningene da du ellers kanskje kan kortslutte andre komponenter som lysbryteren ol.

Ps. denne beskrivelsen er tatt i fra Haynes service and repair manual for golf &bora 2001 til 2003 så det er ikke 100% sikkert at det stemmer med din bil. (Prøv å måle ut på sikringene for å teste om det stemmer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå/Rød er høyre side (denne finner du) på sikring nr. 22a(ut) i sikringsboksen.

Grå/Sort er venstre side(denne finner du) på sikring nr. 23a(ut) i sikringsboksen.

Det er ikke noe rele' til parklysene (de får strøm i fra et (multifunktions rele') via sikring nr 22 og 23.

Du bør ta (styrestrømmen) i fra disse to ledningene da du ellers kanskje kan kortslutte andre komponenter som lysbryteren ol.

Ps. denne beskrivelsen er tatt i fra Haynes service and repair manual for golf &bora 2001 til 2003 så det er ikke 100% sikkert at det stemmer med din bil. (Prøv å måle ut på sikringene for å teste om det stemmer)

den er god! takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.