#1 Skrevet Juni 19, 2009 Audi A6 Avant 2002, 1.9TDI 96kw (AVF) Har trolig et problem med ene dysa på min A6 og må reparere / bytte. Dessverre har det vært vanskelig å få tak i en ok brukt dyse gjennom Norsk Bildelsenter, og en ny koster jo en formue til min motor nå. Trenger anbefaling om dieselverksted i oslo området som kan teste dysen som er dårlig og eventuelt overhale den. Eventuelt har noen her på forumet liggende en dyse som de vil selge? Er også interessert i turbo og ny/nesten ny kupevifte om noen vil selge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2009 Asker Diesel Elektro/Elektro Diesel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2009 Sjekk også ledningsnettet til dysene, da du kan ha fått brudd der og det er det som forårsaker problemene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2009 Tja det kan jo forklare hvorfor bilen gikk mye penere etter nylig bytte av turboslangene men plutselig ble noe dårlig igjen. Kanskje jeg kom borti ledningene når jeg holdt på. Var en kortvarig glede det med at bilen gikk penere, men i alle fall rykker i bilen lengre. Men jeg vet ikke så mye om hva og hvordan jeg skal gå fram for å sjekke ledningsnettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2009 Til info, har ingen feilkoder på motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2009 Har du Vag-Com? Er det problemer med balanse mellom dysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2009 Vag-Com fungerte ikke med min billigkabel, men har annet diagnoseapparat som støtter det meste av VAG. Testet i vinter og da fikk jeg følgende verdier: Måleblokk 13 gir følgende på tomgang fra 1 til 4. 1. ca. +1.0 2. ca. -1.7 3. ca. +0.3 4. ca. +0.3 Det ligger omtrent på samme nivå nå i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...