#1 Skrevet Juni 19, 2009 heia... jeg har en audi a4 1,9TDIQ som jeg har byttet ladettrykksregulator eller n75 3 ganger på no og lure på om det finnes noen oppgraderings ventil eller en ventil som fungerer bedre en den orginale begynner å bli lei av å bytte den sjøh:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2009 heia... jeg har en audi a4 1,9TDIQ som jeg har byttet ladettrykksregulator eller n75 3 ganger på no og lure på om det finnes noen oppgraderings ventil eller en ventil som fungerer bedre en den orginale begynner å bli lei av å bytte den sjøh:) Glemte å si at den er chippet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2009 Hvorfor i alle dager har du bytta denne 3 ganger? Har du også bytta alle tilhørende vakumslangene samtidig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2009 fordi den slutter å funge vel har sjekket vakum slangene ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2009 Kjenner meg igjen i denne... Jeg er nå på den 3`dje LMM på 2 år, og har skiftet N75 1 gang.. Trur faktisk at jeg må skifte den igjen nå.. Kommer og går litt feilkode nå, og mistenker at N75 trøbler igjen.... Så opplysning om "forsterket" utgave er jeg også intr i:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2009 er veldig gira på noe forsterket utgave ja... et lite tips for å sjekke den er å sjekke om den sender vakumen rett til frisklufta på tomgang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2009 er vel gjerne en versjon som heter J til slutt i delenr. men vet ikke om denne passer til diesel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2009 Lurer på om denne kuker hos meg også.. lader for mye og går i nødmodus!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2009 fordi den slutter å funge vel har sjekket vakum slangene ja.... Sjekket er ikke det samme som byttet, slangene har en tendens til å bli fulle med olje, og da kan det være medvirkende til å drepe N75 ventilen din. Jeg har ikke hatt annet en VAG biler i 8 siste åra, og det uten en eneste N75 eller LMM som har tatt kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2009 hva skjer når den ryker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2009 på min så merker du det ved at du må lenger opp på turtall for å få ladetrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2009 og at det ryker noe jævlig fra eksosen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...