jeg trenger råd!!!! (ladetryksventil N75)

Anbefalte innlegg

heia... jeg har en audi a4 1,9TDIQ som jeg har byttet ladettrykksregulator eller n75 3 ganger på no og lure på om det finnes noen oppgraderings ventil eller en ventil som fungerer bedre en den orginale begynner å bli lei av å bytte den sjøh:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heia... jeg har en audi a4 1,9TDIQ som jeg har byttet ladettrykksregulator eller n75 3 ganger på no og lure på om det finnes noen oppgraderings ventil eller en ventil som fungerer bedre en den orginale begynner å bli lei av å bytte den sjøh:)

Glemte å si at den er chippet!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager har du bytta denne 3 ganger? Har du også bytta alle tilhørende vakumslangene samtidig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fordi den slutter å funge vel har sjekket vakum slangene ja....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i denne...

Jeg er nå på den 3`dje LMM på 2 år, og har skiftet N75 1 gang.. Trur faktisk at jeg må skifte den igjen nå.. Kommer og går litt feilkode nå, og mistenker at N75 trøbler igjen....

Så opplysning om "forsterket" utgave er jeg også intr i:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er veldig gira på noe forsterket utgave ja... et lite tips for å sjekke den er å sjekke om den sender vakumen rett til frisklufta på tomgang....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel gjerne en versjon som heter J til slutt i delenr. men vet ikke om denne passer til diesel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om denne kuker hos meg også.. lader for mye og går i nødmodus!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fordi den slutter å funge vel har sjekket vakum slangene ja....

Sjekket er ikke det samme som byttet, slangene har en tendens til å bli fulle med olje, og da kan det være medvirkende til å drepe N75 ventilen din. Jeg har ikke hatt annet en VAG biler i 8 siste åra, og det uten en eneste N75 eller LMM som har tatt kveld :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer når den ryker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min så merker du det ved at du må lenger opp på turtall for å få ladetrykk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og at det ryker noe jævlig fra eksosen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.