#1 Skrevet Juni 19, 2009 Skal kjøre til Narvik enten 4 juli, eller 5 juli (retur 5 juli), og lurte på om noen på strekningen Sortland - Narvik (kan også ta en tur innom Harstad), som har Vagcom jeg kan få lånt/leid i en eller to dager, alt etter hvilken dag jeg kjører på. Kabel + fullverdig software, slik at jeg kan justere ECUen. Skal kobles opp mot en Audi A4 ifra 96, så selvfølgelig en fordel at kabelen er korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2009 Bumper denne, da jeg kjører om 4 dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 hva skal du justere i ecu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 Sjekke feilmeldinger, da den går utrolig ujevnt på tomgang, samt at den begynner å "hoppe" når jeg når 2000rpm. Og hvis det er muligheter, omkode nøkkelen inn i ECUen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2009 Får ikke tid til å sjekke forumet før jeg kjører i kveld. Men om noen kan låne/leie bort Vagcom til mandag (kjører tilbake klokken 10 mandags morgen), send meg ei melding på 404 67 303 før klokken 18:00 i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...