#1 Skrevet Juni 20, 2009 Kom hjem idag etter en lang dag på jobb og skulle parkere i garasjen. Mens jeg holdt på ratte litt for å komme meg inn i luken, begynte det å hakke i servoen. Så kom røyken ut av panseret... Slo av motoren og åpnet panseret for å se, der var det olje over alt på førersiden. Ingenting på andre siden, svær dam under bilen og. Startet motoren og rygget på plass (kunne ikke bli stående midt i felles garasjen), da fungerte servoen helt fint. Fikk aldri opp noen varsellys i instrumenten.. Er snakk om en 02 a4 avant. Nå er ikke jeg videre motor kyndig, men jeg tenker servopumpen som er gått til helvete? Ligger den på førersiden? Må de av med servo og drit for å bytte reg reim på disse bilene? Fikk min bytte for knappe 900km siden, har et håp om at dette kanskje er noe jeg kan skylde på verkstedet? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2009 tipper tannstanga på ene siden, at den er lekk.. Dette kan du teste ved og vri rattet maks til den siden du skal teste og så kjenner du på belgen om det er mye olje rundt eller i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2009 Tannstangen som lekker, men kommer det så mye olje da? tipper det er noen dl som har lekket ut.. Som sagt ikke veldig motor kyndig, så vet ikke helt hvor ting ligger.. Hvor ligger den belgen jeg skal kjenne på? Husker ikke å ha sett noe form for belg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2009 Noen som vet om man må koble fra servoen når man bytter reg reim på disse bilene, mener å hørt det et sted. Lurer på om dette er noe jeg kan skylde på verkstedet som skiftet reg reimen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...