bremsekraftforsterker til g60, plassering av bremserør på hovedbremsesylinder

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg litt her

har en golf 1 der jeg har hentet bremser fra en golf 2 g60. kaliptere, avlastningsventil, skiver og bremsekraftforsterker. Det jeg nå stusser litt på er hvor jeg skal koble til bremserørene på den nye hovedbremsesylinderen, da hullene på den gamle hadde helt andre plasseringer.

noen med en golf g60, corrado eller annen bil med samme oppsettet som kunne tenkt seg å tittet litt på hvordan hull på hovedbremsesylinderen de 4 bremsrørene fra de forskjellige kalipterne går inn på??

hadde vært til veldig stor hjelp!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne, haster litt

ingen som vet dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter opp igjenn denne istede for og lage en ny. Har tatt ut en bremsekraftforsterker fra G60 som jeg skal ha i min bil, men glemte selvsagt og merke hvilke bremserør som går hvor. Noen som kan si hvor de enkelte skal være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom akkuratt på det... hvis du står forran bilen og kikker ned på bremsesylinderen så ser det ut som at de skal være følgende:

Høyre fremhjul skal på høyre bak

Venstre fremhjul skal på venstre fremme

Høyre bakhjul ska på høyre fremme

Venstre bakhjul skal på venstre bak.

Noen som er enig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.