#1 Skrevet Juni 21, 2009 Er det noen som har vært borti dette. Er det bare å lime det på plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2009 Ser ut som lim kan løse problemet ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2009 hvilken lim burde eg bruke noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2009 Jeg ville hvertfall ikke brukt veldig mye lim iom at airbagen er der osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2009 Kontaktlim eller rett og slett superlim, det med airbagen er ikke noe problem da jeg er 99.9% sikker på at litt superlim ikke klarer å holde tilbake airbagen når den sprenges så det skal du ikke bekymre deg om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2009 Kontaktlim eller rett og slett superlim, det med airbagen er ikke noe problem da jeg er 99.9% sikker på at litt superlim ikke klarer å holde tilbake airbagen når den sprenges så det skal du ikke bekymre deg om takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...