#1 Skrevet Juni 21, 2009 Hvordan ta ut lysbryter, noen klips eller skruer som holder den på plass? I ETKA katalogen finner jeg 2 forskjellige lysbrytere for v.styrt bil, hva er forskjellen? Har en tysk importert bil med manuell av/på. VAG vare nr. på bryterne er 4B1941531F og 4B1941531E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2009 er vel xenon og ikke. med og uten manuelt styrt høyde regulering av lys ville jeg tro. er det ikke bare å sette den i 0 dytte inn og vri mot høyre og dra ut. husker ikke helt kombinasjonen med å dytte/dra-h/v men det er noe sånnt. prøv den første måten jeg sa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2009 Takk, det fungerte fint. Gode svar som alltid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2009 Så bra:) Takk: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2009 Oppfølgningsspørsmål, kan 2002 modellen stilles til automatikk på lysene uten mekanisk modifisering? Blir mye slitasje på bryteren når man må av og på med lysene flere gang for dag. Bryteren min er en 4B1941531F. For øvrig er jeg interessert i å kjøpe en strøken bryter om noen har en ekstra liggende i skuffen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2009 2002 modellen er facelift utgaven som kom høsten 2001. Har blant annet ny grill, synlig eksosstuss og marginalt større dreimoment. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2009 Spør du, eller konstaterer du...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2009 Informerer bare at slik at spørsmålet ovenfor blir lettere å svare på, er vel noen forskjeller fra 98-01 modellen og 2002+ modellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2009 Aha. Skjønner. du må koble på A6 4B ja, ikke mulig å stille om via vag-com (som de fleste nyere biler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2010 (endret) Hva ble løsningen? Skulle gjerne hatt automagisk kjørelys selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...