#1 Skrevet Juni 21, 2009 (endret) Hei.... Etter at jeg for andre gang nå har skiftet senkesett på bilen min (Weitec Ultra GT 55-35 m/dempere) å ikke er blitt 100 prosent fornøyd (Bilen blir ikke lav nok foran), har jeg funnet ut at jeg innderst inne har lust å investere i noe jeg vet je blir fornøyd med... Nemlig justerbart senkesett .... Kan de som har C4 med justerbart, eventuelt Håkon Sandberg komme opp med en pris på hva det kostet/koster komplett med fjører, dempere og omsveising av fjørbein + tid på omsveisingen (billigest mulig, men av god kvalitet).... Skal høre med Senk.no om jeg får retur og pengene tilbake på 55-35 settet , selv om det har vært montert på ei uke... Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2009 Hvorfor sender du ikke håkon en pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2009 Det kan eg jo gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2009 Da var PM sendt til Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2009 Da har jeg fått pris av Håkon på Fk Highsport. Men må sjekke om jeg har liggende eller stående abs-sensorer i morgen før jeg gjør noe mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2009 Da ble jeg jaggu meg medlem i Coilover-klubben, til min og mangen andres (vertfall fra Stavanger lokallag vet jeg) store begeistring Har nå idag bestillt FK Highsport Coilovers av Håkon Sandberg her på forumet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2009 Tøft, hvor mye måtte du ut med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2009 Tøft, hvor mye måtte du ut med? Har sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2009 Alle gode ting er 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...