Justerbart til Audi 100 c4 2.3E Sedan

Anbefalte innlegg

Hei....

Etter at jeg for andre gang nå har skiftet senkesett på bilen min (Weitec Ultra GT 55-35 m/dempere) å ikke er blitt 100 prosent fornøyd (Bilen blir ikke lav nok foran), har jeg funnet ut at jeg innderst inne har lust å investere i noe jeg vet je blir fornøyd med... Nemlig justerbart senkesett ;)....

Kan de som har C4 med justerbart, eventuelt Håkon Sandberg komme opp med en pris på hva det kostet/koster komplett med fjører, dempere og omsveising av fjørbein + tid på omsveisingen (billigest mulig, men av god kvalitet)....

Skal høre med Senk.no om jeg får retur og pengene tilbake på 55-35 settet , selv om det har vært montert på ei uke...

Takker for alle svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor sender du ikke håkon en pm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan eg jo gjør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var PM sendt til Håkon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått pris av Håkon på Fk Highsport.

Men må sjekke om jeg har liggende eller stående abs-sensorer i morgen før jeg gjør noe mer : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble jeg jaggu meg medlem i Coilover-klubben, til min og mangen andres (vertfall fra Stavanger lokallag vet jeg) store begeistring : smil :

Har nå idag bestillt FK Highsport Coilovers av Håkon Sandberg her på forumet: rock :: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft, hvor mye måtte du ut med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft, hvor mye måtte du ut med?

Har sendt deg PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle gode ting er 3 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.