#1 Skrevet Juni 21, 2009 Kjøpte meg en Golf 3 TDk i høst som jeg har pussa oppat. Mens jeg har gjort det har jeg nok vært dårlig til å starte den opp jevnlig. Det som nå er et problem, er at bilen vil ikke gløde: klø :. Jeg har målt om det går strøm på glødepluggene, og det var det ikke! Hva kan da være feilen? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2009 Sjekka glødesikringa? Ligger i enn plastboks ved torpedoveggen (følg strømkabelen til glødepluggene). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2009 Sjekk at gløderelet er i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2009 Sjekka glødesikringa? Ligger i enn plastboks ved torpedoveggen (følg strømkabelen til glødepluggene). Da skal jeg prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2009 Sjekk at gløderelet er i orden:) Det skal jeg gjøre. Men åssen vet jeg at den ikke er i orden? Og hvor sitter den og hva heter den? Mye spørsmål på engang nå da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2009 Som nevnt over her fra Petter L: Sjekka glødesikringa? Ligger i enn plastboks ved torpedoveggen (følg strømkabelen til glødepluggene). Nå du åpner plastboksen så ser du med en gang om den er "hel" eller ikke. Kostet vel 15-20,- eller noe fra Møller den gang jeg hadde Golf III Diesel for 6-7 år siden :-) Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2009 Som nevnt over her fra Petter L: Sjekka glødesikringa? Ligger i enn plastboks ved torpedoveggen (følg strømkabelen til glødepluggene). Nå du åpner plastboksen så ser du med en gang om den er "hel" eller ikke. Kostet vel 15-20,- eller noe fra Møller den gang jeg hadde Golf III Diesel for 6-7 år siden :-) Lykke til. Tror faktisk den er billigere, synes å huske jeg betalte rundt en femmer for en slik sikring for 5-6 år siden (da slo jeg til og handla to, en i reserve ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2009 Hehe, det kan nok stemme. Jeg kjøpte nemlig et par i reserve jeg og, så kanskje totalen endte opp på 15-20,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2009 Hmm ... Har akkurat vært hos lokalt verksted for å få ferdig eu-godkjent bilen. Jeg spurte da om hvor sikringa var, og han reperatøren fant den heller ikke. Kan den sitte andre steder enn i torpedoveggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2009 Ser slik ut: 10 - sikringsholder (den er selvfølgelig brettet sammen) 5 - glødesikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2009 det kan vel og være en sensor som forteller at bilen fortsatt er varm så den ikke trenger gløding. husker ikke hvordan motoren så ut men den er helt til høyre på motoren i fremkant. 2 ledninger. ta de bort og skjekk om den gløder da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...