#1 Skrevet Juni 21, 2009 Monge so skal nedover på ditte her? Sitte å vurdeara om de ikkje ha vår fint me en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2009 Monge so skal nedover på ditte her? Sitte å vurdeara om de ikkje ha vår fint me en liten tur He tenkt på d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2009 kanskje de:) e na for en gongs skyld heime når de e treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2009 Ej driv å vurdera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2009 Må nok ned ditt ein tur ja:) satse på golfen e klar da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2009 får ej tak i peng ej ikkje he, bilen fri for problem og alt ditta der,blir det tur. Men pr,dags dato ser det fryktelig dårlig ut på alle punkt:p så tviler det blir tur nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2009 Har litt tro på dette selv jeg og! Kommer hjem i god tid før, ikke slik som det var med Våler treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2009 Må nok ned ditt ein tur ja:)satse på golfen e klar da:D bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2009 Bumper denne jeg! Noen flere som har tenkt seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2009 en grunn til at du overser det jeg spurte... ? jeg tror jeg kommer innom en tur forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2009 mange som har troa? blir muligens tur på meg om bilen er fikset å jeg har peng... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2009 Selvfølgelig skal du på treff Espen. Med eller uten peng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2009 Selvfølgelig skal du på treff Espen. Med eller uten peng hehe ja om folk er like snill som sist så skal det vel gå har fått tak i ny rs4 kasse no så venta bare på pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 26, 2009 en grunn til at du overser det jeg spurte... ? jeg tror jeg kommer innom en tur forresten He ikke vert på forumet på lenge..altfor masse jobbing. Dårlig me bilde akkurat no, Det er den bilen han Håkon saga starta på og gjorde aldri ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 5, 2009 Då he iallfall vi bestemt oss for tur nedover. Blir polo å lupo på tur:) Telt og pils på campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 12, 2009 Då he iallfall vi bestemt oss for tur nedover. Blir polo å lupo på tur:) Telt og pils på campen får fyre opp apparate ei mørk natt å komme å sjenke dokke da:p Ser ut som de blir tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 12, 2009 heh.... nei sulavatne skal du få ha for dej sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 12, 2009 Då he iallfall vi bestemt oss for tur nedover. Blir polo å lupo på tur:) Telt og pils på campen Polo å Lupo.................. Ekje på tide å få i orden sin egen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 13, 2009 Polo å Lupo.................. Ekje på tide å få i orden sin egen da? skal du nedover? Den blir klar en anna dag den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 13, 2009 skal du nedover? Den blir klar en anna dag den Det tvila ej litt på då det ekje bere bilen so må fiksast før ej eventuelt kan fare;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2009 Sølvpilen skal iallefall nedover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 20, 2009 får ej tak i peng ej ikkje he, bilen fri for problem og alt ditta der,blir det tur.Men pr,dags dato ser det fryktelig dårlig ut på alle punkt:p så tviler det blir tur nedover. Da foreslår jeg dugnad på bilen til Ole, pluss en liten kronerulling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 25, 2009 Når skal folk kjøre nedover? Hadde vert flott med en kolonne nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 25, 2009 Skal dokke campe inne på området ja? Vi er et par-tre-fire stk fra ørsta også som skal nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 25, 2009 ja visst de e bra veir so blir de camp inne på område... Husk kraftige teltplugger!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...