#1 Skrevet Juni 21, 2009 (endret) En liten stemningsrapport fra de loftkjølte :-) Lørdag: Kjøring på Revebanen Først en liten Cruizing og foto session med alle bilene (De som ikke lekker olje ja.. min sto fint parkert på grusen) Hele resten av helgen: Borestrand Camping - Grilling fest Totalt var mer en 65 Loftkjølte VW med i helgen Søndag: Show and Shine Mer bilder, video osv i tråden på VWNorge http://www.vwnorge.no/index.php/topic,12560.240.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2009 Neste år må me få beskjed FØR treffet ska ver, ikkje oppsummering ettepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2009 Helt enig. Dette så jo nesten litt kjekt ut. Var det kjøring på bane og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2009 Bare for luftkjølte trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2009 Syns eg såg et bittelite skilt ved avkjøringå te Bore i helgå ja.... Synd me ikkje visste om dette...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2009 Visste om dette da fetteren min er aktivt med i denne klubben. Planen var å komme ut for å ta litt bilder men det ble ikke så lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2009 e ikkje så lett når en står opp i fem tida på kvelden FInni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...