#1 Skrevet Juni 22, 2009 Verdens raskeste lamborghini! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2009 Dra til sida! Hvor mye hester/dreimoment snakker vi om her tro? 1000+ hester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2009 Hehe..hjulløft på det første bildet av bilen i filmen eller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2009 er dette samme karen med 1300hk supraen ? uansett Loco Murcielago 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2009 Dra til sida!Hvor mye hester/dreimoment snakker vi om her tro? 1000+ hester? På hjemmesiden demmes finner en videoer av en med 1308whp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2009 Hehe... Altid noen som drar strikken litt ekstra langt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2009 Samme karen eier en Murci TT også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2009 er dette samme karen med 1300hk supraen ? uansett Loco Murcielago Loco Gallardo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2009 Digger lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2009 Perverst rått! Men uansett så er den svarte Murcièlagoen råest!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2009 pokker ta altså, synes jeg hører audi 5'ern i denna v10'n jeg.. 10 syl, dobbelt 5'er hehe http://www.youtube.com/watch?v=M3kRMKv09Y0 minner meg mye om lyden iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 22, 2009 På hjemmesiden demmes finner en videoer av en med 1308whp. Det er drøyt altså, tenk å kunne hatt noe sånt noe! Det ser strøkent ut også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 22, 2009 Loco Gallardo.. se over du så skjønner du hva jeg sikta til hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 25, 2009 pokker ta altså, synes jeg hører audi 5'ern i denna v10'n jeg.. 10 syl, dobbelt 5'er hehe http://www.youtube.com/watch?v=M3kRMKv09Y0 minner meg mye om lyden iaffal Høres faktisk litt ut som s1 eller noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 26, 2009 Verdens raskeste lamborghini! Synd vi ikke fikk se samme prinsipp/motortype fra Audi, nemlig RS6-motoren i R8 V10, men etpar utbrente testbiler på Nurburgring pga for høy varmeoppsamling førte dessverre til at man gikk for en sugemotor Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 18, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 18, 2009 Sjukeste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 18, 2009 pokker ta altså, synes jeg hører audi 5'ern i denna v10'n jeg.. 10 syl, dobbelt 5'er hehe http://www.youtube.com/watch?v=M3kRMKv09Y0 minner meg mye om lyden iaffal iflg en kontakt på MTM i frankrike er det samme topp på RS6 V10 5.0TT og Audi TT-RS 2,5T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...