Toppdeksel pakning audi 2.3

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål i forbindelse med bytte av toppdekselpakning på 1992 audi cab med 2.3. Jeg må vel ta av innsug for å komme til, dette deler jeg vel med å skru opp umbrako skruene. Trenger jeg ny pakning der jeg deler innsuget, eller får jeg av denne hel? Er det noen simringer som bør byttes når jeg har det oppe? Hvor kjøper jeg dette billigst?

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må dele innsuget ja for å få skifta toppdekselpakninga, jeg brukte samme pakninga på innsuget når jeg var opp med det sist vinter, kan ikke garantere at det blir tett etterpå, kanskje var jeg bare heldig som fikk det tett igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må dele innsuget ja for å få skifta toppdekselpakninga, jeg brukte samme pakninga på innsuget når jeg var opp med det sist vinter, kan ikke garantere at det blir tett etterpå, kanskje var jeg bare heldig som fikk det tett igjen.

Trenger jeg noe annet enn toppdeksel pakningen for å få det tett igjen eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du tar med deg gasspjeldhuset sammen med innsuget så trenger du ikke noe annet for å få det tett igjen. Om du er avhengig av bilen hver dag så ville jeg fått tak i pakninga til manifolden i tilfelle du skulle ødelegge den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.