#1 Skrevet Juni 22, 2009 Bor i Larvik og kjørte en tur til Kongsberg og tilbake, etter ca 40 min kjøring hører jeg en slags uling i høyre side foran. Hjulager tenker jeg da, men det rare er at det kutter ut når jeg svinger begge veier og ved gasspådrag. Ser også en tynn sikk sakk ripe på tvers av bremseskiva som om det er et punkt der den "subber". Hva kan dette være? Er det hjullager eller kast i bremseskiva? Skivene er slitte men holder ei stønn til. Ulyden kommer ikke på korte turer og kommer tilbake etter ca 5 min etter oppbremsing. "Au au au au" sier bilen min... Håper på svar fort da jeg har bestillt verkstedtime 2 juli for bytting av tennkrans i rattet og da evt hjulager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2009 Verkstedet finner jo dette ut fort siden du alikavel skal dit? Umulig for oss og si hva som er galt uten og sitte på eller prøve bilen. Eller se for den del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2009 Tenkte bare at hvis det er skivene så kan jeg bytte dem sjøl. Airbag og sånt tør jeg ikke kødde med sjøl. Har ikke rævva full av penger: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...