#1 Skrevet Juni 22, 2009 Lurer litt på hva denne knappen er til.. Sitter i dørkarmen på førersiden. Den øverste er til bakluka, men den nederste? Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2009 Er ikke det en knapp som har noe med alarmen å gjøre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2009 det er en bevegelses sensor,som aktiveres når bilen blir låst med fjerkontrollen.er såkalt en tyveriforsikring.tror også at startsperren er koblet via denne men er usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2009 Hmm.. Hvis den aktiveres når bilen låses med fjernkontrollen, hvorfor er den da plassert i dørkarmen..? Har prøvd å trykke på den, uten noen reaksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2009 Hmm.. Hvis den aktiveres når bilen låses med fjernkontrollen, hvorfor er den da plassert i dørkarmen..?Har prøvd å trykke på den, uten noen reaksjon sett deg inn i bilen,og lås bila med fjernkontrollen.og shake it lose inni der. da får du se om den funker,det står ikke i instruksjonsboka da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2009 Jeg har samma knappen i min passat, på b stolpen, har prøvd og klemme på den men det skjer ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2009 Den er til å koble UT innv sensor til alarmen hvis man har hund i bilen/defa ovn etc...trykker på denne på vei ut da tenning har nylig vært på. må deaktiveres hver gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2009 Prøvd og trykke på den rett før du låser\setter på alarm. Kan være for og slå av bevegelse sensorene viss man skulle trenge og låse bilen med for eks barn eller hund inne i bilen? Veit ikke, bare en tanke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2009 Har drevet litt research nå, og funnet ut at når jeg trykker på knappen, lyser dioden i tåkebaklysbryteren rødt. Det virker som den er alarmdioden. Prøvde å låse meg inn i bilen med fjernstyringa, med en gang jeg beveget meg gikk alarmen Og når jeg trykket på knappen i døra først, ble bevegelsessensoren slått av. Oppklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2009 Er som sagt over her for å koble ut innvendig sensor og/eller jekkesensor. Bilen må låses innen 30 sek etter at man har trykket på knappen for at funksjonen skal kobles ut, hvis ikke går vanlig full alarm på. Kjekt hvis man har dyr i bilen, eller til bruk på ferje hvor bilen beveger seg litt når alarmen står på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...