Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har kjøpt noen replica RS6 versjon 1 felger. Hentet de på posten idag. Men stusset litt da ene felgen har ti lodd på seg! I tillegg er de montert helt ytterst på felgen. Ikke på utsiden, men rett på innsiden av eikene kan du si. Ser ikke akkurat pent ut. Er dette normalt? Kunne vel ha montert de innerst i felgen? Eller i det minste bak en av eikene. Er jo ganske brede disse. Noe å klage på?

 

Ellers noen som vet hvor jeg kan få tak i senterdeksel med Audi logo som passer disse? Er vel noen MEGA wheels dette her. Var på en dekksjappe men han sier de ikke lages lenger grunnet det er ulovlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du avbalanserer et hjul så kan det være i ubalanse både på innsiden og utsiden av felgen, så da har du nok ubalanse innerst på felgen og loddene må sitte der de gjør. At det er mange av dem sier at det var mye ubalanse i den felgen. Er da en fordel å sette de med mest lodd på bak på bilen. Men hvis det ikke rister i bilen når du kjører med dem har det ikke så mye å si...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

Takk for svar.

Selger Møller klistremerker til senterdekselet? Sikkert det enkleste for å få det til å passe 100%. Har vært innom et par dekksjapper, men ikke vært heldig enda. Skrik ut om noen har gode tips i Bergensområdet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller selger klistermerker, men om de har noen som passer ditt senterdeksel er jo en annen sak. Mål dekselet og gå innom nærmeste Møller og hør.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det imorgen da. Liker ikke å besøke møller. Står så mye fint der jeg ikke har råd til nå.:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry ot, men hvor henvender man seg for å få lagd disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lurer jeg også fælt på nå:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Myhreskilt as

Du kan henvende deg til meg, her inne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info. Kommer vel en henvendelse om jeg ikke får tak i lokalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til info møller selger ikke klistermerker senterkopper lenger, jeg ble nekt av de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.