Anbefalte innlegg

Har en jævlig irriterende pipelyd fra bremsene tror jeg når jeg kjører i 30-50 km/t. Blir borte når jeg trykker inn bremsepedalen i noen sekunder før det begynner igjen. Prøvde å smøre klossene, og det hjalp i noen dager. Så fant jeg ut at jeg skulle bytte skiver og klosser forran fordi de var feilslitt på den ene siden. Byttet skiver og klosser forran i går, og da ble lyden borte, helt til i dag. Smørte også klossene før de ble montert på. Veit noen hva det kan være? :confused: Er veldig pirkete og nøyaktig av meg, så kommer til å selge bilen om jeg ikke finner ut av hva det kan være. He he :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bremsene henger ikke litt på da?

ser du har en ny bil. men kan være problemer med det. samt om det blir litt feilslitt så kan dette tyde på calipere som henger litt :)

bare en tanke fra meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Har en mistanke om at det kan være calipperen som ikke drar den helt ut, og feilsliter klossen. Veit noen om 100 000km / 5 år garantien gjelder for calippere? De burde da ikke være lagd for å holde i litt over 3 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

caliper er jo regna som slitedel vil jeg tru, men den burde jo holde hele bilens levetid. har hatt nye calipere som har tatt kveld etter noen år. og calipere som har sitti på bil i over 20 år uten problemer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner. Får se hva de sier på Møller i morgen. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.