#1 Skrevet Juni 22, 2009 Heisann som noen hvet så har dama bestilt seg A5:D og nå skal ho ha felger, har egentli bestemt hva slags felger men hadde vært morro å sett disse på bilen også kunne noen ha Photoshoppa felgene på en Rød A5? Uten senk og 20" vist dere klarer:D la ved bilde a felgene og ein rød a5 bare bytte bilde vist dere føler for det.. Takker på forhånd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2009 Skotner har jo disse felgene. Du kan jo se på bilen hans hvordan de vil se ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2009 er det di felgene han har? trodde ikke de var like..men mulig jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2009 var inne å kikket på Andreas sin er ikke samme felgene men tålig like.. så ser jo sånn tålig åssen det blir å det tror jeg blir bra men skulle gjerne sett Akkuraat di felgen på ein rød bil:D men har en noen lunde pekepin nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2009 Ingen som kunne tatt seg bryen med en kjapp photoshop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2009 Vanskelig å lage en PS mod med den vinkelen på felgen.. Navn på felg hadde og vært fint, så vedkommende kan finne et mer passende bilde, med riktig vinkel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2009 Okay sorry hvet ikke jeg åssen felgen burde være:D Flegen heter TSW petrol Throttle.. Har søkt litt rundt jeg men finner ikke noe:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2009 Speedy jobb, men hvis du myser litt så skjønner du sånn ca hvordan det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2009 Dette ble greit:D fikk se åssen det kom til å se ut litt feil farge på bilen men syntes dette ble bra jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2009 Var den eneste jeg fant med en ca ok vinkel i forhold til felga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...