#1 Skrevet Juni 22, 2009 Siden jeg vurderer og senke bilen min, så lurer jeg på om det er noen spesiele steder som anbefales for og ta hjulstilling etter på. Er en Touran dette gjelder. Eventuelt om dere vet hva de tar de forskjellige plassene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2009 Hvis du er NAF medlem er det veldig gunstige priser der... 840kr for en 4hjulskontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2009 Tror det er vanlig å ta ca 1200kr... Jeg gjorde de på Vibemyr Bilverksted (eller noe sånn) og jeg er godt fornøyd med resultatet. Jeg har iallefall gjevn dekkslitasje. Det ligger på Lura-ish, rett ved Meca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2009 Jeg vet ikke helt sikkert hva det koster hos oss på Møller Bil, men har hørt en gang for lenge si at det kostet 1900 for en hjulstillingskontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...