#1 Skrevet Juni 23, 2009 Visst det er noen som har en go del penger til overs http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/sale/object?finnkode=17520999 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2009 Har sett dette ja. Men desverre så er beliggenheten litt for avsides for at dette er int. for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2009 Hehe....Beligenhet midt i Oltedal Sentrum. Lure på om det må være me den lokale "Spar`en" midt i Oltedal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2009 Så iallefall ut til å være et ganske fett lokale.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2009 Ligge rett øve gamle butikken i Oltedal. Gamle butikken som eg hadde ur-90en min i, va og t salgs for et år siden. Ville helle hatt det lokalet. Konge garasje, stort lager og leilighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2009 Typisk at finn e nere.. må sjekka i mårå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2009 Finn funke det Finni Eg kom vertfall inn på annonsen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2009 Eg vurdere faktisk å flytta ner i håle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2009 Kipt så langt vekke. Hadde vært kult å hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2009 Hvis nogen kjøbe så e Leie eg uansett ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2009 Hvis nogen kjøbe så e Leie eg uansett ! E det isje bare å få heim då Tysse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2009 Da va viss dette solgt står det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2009 Solgt for ei stond si, nogen så vet kem så handla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...