#1 Skrevet Juni 23, 2009 Fikk pris på å bytte høyre hjulager foran, tennkrans til abs i rattet, vanlig service og bytte relè og motor til bakruteviskeren på bilen i dag. 11.400.- syns det var dyrt men det hadde vel blitt betydelig dyrere på Møller tenker jeg. Fikk prisen fra Autotechnik i Larvik. Hva synes dere? Er dette dyrt eller billig?? (Alt er innkluert deler, tennkransen blei dyr siden jeg har multifunksjonsratt og antispinn og antiskrens) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2009 Hvis du ikke har mer enn 9 tommeltotter så kan du fint gjøre dette selv............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2009 Hvis du ikke har mer enn 9 tommeltotter så kan du fint gjøre dette selv............... Hehe jo jeg har faktisk henda og føttene fulle av tommeltotter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2009 hør med larvik bilverksted du. utrolig dyktig kar. Tror ikke prisene er gale heller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...