Bag it, Poke it, Stretch it.

Anbefalte innlegg

Static drop kan ta looken til 90%

Bags dytter på de siste 10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller da ingen rolle om det er med eller uten luft! Er da ikke "juks" å bruke luft for å senke en bil? Det er bare en annen metode for å nå samme mål.. er nå min mening :D Moro at noen bygger slike ting, tenk så kjedelig om alle kjørte rundt i identiske blikkbokser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meeen... Er vel aldri noen som bruker luft til å senke bilen, er for å kunne heve den til ønsket høyde man har det? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man ikke slepper den HELT ned så er det jo luft som holder den i riktig høyde, så da er den vel senken med luft?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere bør vel egentilg prøve luft kanskje...Tipper dere blir overasket,på hvordan det oppfører seg.:)

 

Brukt det på min dagelige bil som har rullet 70" med Luft., og for meg er valget enkelt., Kjøre lavt er da ingen problem heller, hvis det er det det står på.....ser fett ut, fuksjonalitet til 1000, komf.som er upåklagelig fra min side..

 

Ett slikt bygg, ville fra min side ikke hatt den " Show " effekten. med noe annet enn Bag`s .Og med glippe mellom skjerm og hjul.., min mening..

 

Rune; GÆÆÆS koster nok noe mer ja...22---- til ca 60...

 

B5 `n er og blir fet., synes da jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser utvilsomt tøft ut.

Men i mitt hode blir det rart å bygge bur i en bil som ikke akkurat kan brukes til å kjøre fort rundt ei bane: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man ikke slepper den HELT ned så er det jo luft som holder den i riktig høyde, så da er den vel senken med luft?

 

Når man mottar airride settet så er det tomt for luft....

Så man bruker lufta kun for å heve. Ellers slipper man ut. : rolleyes

 

Og bur er kult uansett. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme om det blir brukt luft eller coilovers så lenge resultatet blir bra:)

 

Så lenge det ikke er jalla mekk så driter jeg i hva som blir brukt for og få det perfekte resultatet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.