Bag it, Poke it, Stretch it.

Anbefalte innlegg

Rett og slett übher rått :tilber: "inspirasjon" naammmmmmm

For ikke å snakke om buret i baksete :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hate it or Love it, I love it. :evil:

P1040805.jpg

P1040806.jpg

P1040804.jpg

P1040802.jpg

569365565_5VcjM-L.jpg

569366016_9iXUL-L.jpg

569366179_3inuB-L.jpg

569366601_zc6A4-L.jpg

Jeg har ikke for vane å quote bilder, men jeg syns denne fortjener å være på hver eneste side i denne tråden : smil ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info så er dette altså en S4.

S4build6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hooly shit!

den tråden er #1

og audien er

DOPE-audi.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilken farge det er på felgkantene? Ligner på Candy Orange : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stretch & poke u say ?

Kristian.png

DSC00642.jpg

DSC00648.jpg

dsc00836g.jpg

dsc00832w.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å snakke om buret i baksete :D

Har du ikke bur i baksetet? : haha :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stretch & poke u say ?

Mangel på senk I say.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er ikke ferdig senket på de bildene =)

får ikke fingen i mellom slik som den står nå sååå tror det er nok senk nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du denne?

Hadde vært morro og sett mere detaljer, bur, interiør etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nammenamm. Dette er stuk! Ikke mange her på berget som har baller til slikt, om det er noen i det hele tatt.

Se-w-eet!

Går vel mere på at det er umulig å kjøre med på de forbanna dårlige veiene her i norge. Uansett luftfjøring er juks. Da er det smal sak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel mere på at det er umulig å kjøre med på de forbanna dårlige veiene her i norge. Uansett luftfjøring er juks. Da er det smal sak

Lett å unnskylde seg med de dårlige veiene her i landet. Men, bor man i hvilken som helst storby i Norge, så kan man ikke klage! Drar man ut på landsbygda kan vi begynne å snakke.

Om luft skal anses som juks eller ikke kan vel diskuteres opp og i mente, uten at vi blir helt enige.

Ser helt klart fordelene, og kunne tenkt meg det, på den rette bilen, med det ultimate stuket.

Inntil det skjer, så nøyer jeg meg med de siste gjengene på ethvert gewinde. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett å unnskylde seg med de dårlige veiene her i landet. Men, bor man i hvilken som helst storby i Norge, så kan man ikke klage! Drar man ut på landsbygda kan vi begynne å snakke.

Om luft skal anses som juks eller ikke kan vel diskuteres opp og i mente, uten at vi blir helt enige.

Ser helt klart fordelene, og kunne tenkt meg det, på den rette bilen, med det ultimate stuket.

Inntil det skjer, så nøyer jeg meg med de siste gjengene på ethvert gewinde. :P

Hehe.. jeg bor på "landet" og synes det er bedre å kjøre her enn i byen ;) Men uansett så er mye oppnådd med å bruke huet når man kjører. og nei, det er ikke noe hokus pokus det. Jeg tar oftere hensyn til at jeg kjører på 19" enn det jeg gjør pga hva en kan beskrive som manglende markfrigang pga senking :)

Spørsmålet om luft vs gewinde kan vi sikkert skrive en bok om, men er det ikke litt moro at folk gjør litt forskjellig da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet om luft vs gewinde kan vi sikkert skrive en bok om, men er det ikke litt moro at folk gjør litt forskjellig da :)

Agree! Jeg tror det hele koker ned til prisen. Det er ytterst få som faktisk kjører med gewinde på sin daily driver, og heller går for sportsfjærer. De billigste justerbare ligger vel på 4-5000, og uten å ha undersøkt veldig godt, må man vel ut med dobbelt så mye for luft? Correct if I'm wrong - Trådstarter har jo erfaring med luft og sikkert noen villedende priser å vifte med ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor halveis på bygda og har ingen problemer med å kjøre rundt i min bil. den kan vel klasifiseres til lavere en mange av gutta som faktisk har luft også. Er ikke noe problem så lenge man tilegner seg kjørestil deretter også. Fett er det uansett det her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er sååå rått!:D kan bli litt i meste laget, men på den B5'en var det bare hærlig: rock :

Synd med bakluka da.. Euroluke?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Er ikke noe problem så lenge man tilegner seg kjørestil deretter også...

Sa han som slet hull på bunnpanna og knakk oljepumpa sånn at motoren rasa :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa han som slet hull på bunnpanna og knakk oljepumpa sånn at motoren rasa :nana:

det var med vr6'en det da ;) gikk helt fint med 2litern :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du denne?

Hadde vært morro og sett mere detaljer, bur, interiør etc.

Her er hele byggetråden hans

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4066808

Luft er juks ja...."OK"

Agree! Jeg tror det hele koker ned til prisen. Det er ytterst få som faktisk kjører med gewinde på sin daily driver, og heller går for sportsfjærer. De billigste justerbare ligger vel på 4-5000, og uten å ha undersøkt veldig godt, må man vel ut med dobbelt så mye for luft? Correct if I'm wrong - Trådstarter har jo erfaring med luft og sikkert noen villedende priser å vifte med ...

For å få det billigste rælet som lekker værre enn ei sil så må man ut med 12-13k.

GÆÆÆÆS må man vel ut med 17-18-19k for.

Eller om man ønsker noe som duger så casher man ut enda litt mer og får noe som holder ;)

Dette er sååå rått!:D kan bli litt i meste laget, men på den B5'en var det bare hærlig: rock :

Synd med bakluka da.. Euroluke?:confused:

Yepp, Euroluke. Samme som vi syns USDM parts er fett her hjemme syns de EURO parts er fett der borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor halveis på bygda og har ingen problemer med å kjøre rundt i min bil. den kan vel klasifiseres til lavere en mange av gutta som faktisk har luft også. Er ikke noe problem så lenge man tilegner seg kjørestil deretter også. Fett er det uansett det her.

Riktig som du sier i alle fall... og de fleste andre.

Bygda er jo ingenting motfor byene også.. merker det godt att byen er værst. er det man er uheldig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gutten har skjønt det!

Gud så vakkert : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hate it or Love it, I love it. :evil:

P1040805.jpg

P1040806.jpg

P1040804.jpg

P1040802.jpg

569365565_5VcjM-L.jpg

569366016_9iXUL-L.jpg

569366179_3inuB-L.jpg

569366601_zc6A4-L.jpg

Støtter John-Arne i å quote alle bildene - for dette var mildt sagt det friskeste pustet jeg har sett på lenge: ja : Men en ting, selvfølgelig: S4 frontfanger hadde gjort denne til en innertier.

Angående veier: De byene jeg har vært i (foruten Hamar) har dårligere veier enn hva Toten byr på. Dessuten, litt vett og lokalkjennskap på veiene, så har du ingen problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er hele byggetråden hans

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4066808

Luft er juks ja...."OK"

For å få det billigste rælet som lekker værre enn ei sil så må man ut med 12-13k.

GÆÆÆÆS må man vel ut med 17-18-19k for.

Eller om man ønsker noe som duger så casher man ut enda litt mer og får noe som holder ;)

Yepp, Euroluke. Samme som vi syns USDM parts er fett her hjemme syns de EURO parts er fett der borte.

Klart det er juks, har man luft kan man jo ha felger som stikker milevis utenfor og kjøre den allroad høy på veien for og så sleppe den ned når den står stille. Det klarer alle, det som er værre er å få det bredt og funksjonellt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det er juks, har man luft kan man jo ha felger som stikker milevis utenfor og kjøre den allroad høy på veien for og så sleppe den ned når den står stille. Det klarer alle, det som er værre er å få det bredt og funksjonellt.

"OK".............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat her er jeg faktisk litt enig. Jeg sier ikke at det er feil med luft, det er både praktisk og fett. Men jeg må innrømme at jeg blir mer imponert hvis jeg ser et lignende bygg (selvsagt ikke så lavt, det er ikke mulig) som er bygget uten luft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.