#1 Skrevet Desember 20, 2004 Satt og hørt på radio Sandnes på jobben sånn vel ca 14.15 tiden. Da var det en som sendte en hilsning/melding til Stavanger lokallag i VW Audi klubben Norge og resten av landet. Så Morten (hvem Morten??) jeg fikk iallefall med meg din hilsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2004 hmmm.... kem morten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2004 Berre litt dumt at det er vanskelig for oss som bor i resten av landet å høyre det då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2004 Berre litt dumt at det er vanskelig for oss som bor i resten av landet å høyre det då Og det er kanskje litt av grunnen til at det er postet i lokallagsforumet for Stavanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2004 Og det er kanskje litt av grunnen til at det er postet i lokallagsforumet for Stavanger? Ja, forstod det, men den var sendt til Stavanger Lokallag OG resten av Norge Og eg trur eg bor i resten av Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2004 OG resten av Norge Og eg trur eg bor i resten av Norge Hehe, la ikke merke til det første gangen nei... Jeg tror jeg bor i "resten" jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2004 den sendiga går faktisk over hele landet (nesten).. ålesund, sunnhordaland, kristiansand, telemark, drammen, gjøvik, lillehammer, sandnes, stavanger og jæren.. så d så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2004 Ja, uansett hvordan det blir fremlagt, er det jo omtenksom gjort av vedkomne da. Jeg oppfatter det ihvertfall slik at det kommer fra noen/èn som er fornøyd med klubben, og det skal vi være glade for. Takk igjen, hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2004 Tror nok Morten har en finger med i spelet her siden programlederen bor i kjelderen hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2004 for å få dette opp klart... meldingen blei sendt fra morten i stvg lokallag til medlemmer i hele landet... e d noge big diil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2004 Nei det e jo bare konge. Stå på Morten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...