Melding på radio Sandnes i dag (20.12)

Anbefalte innlegg

Satt og hørt på radio Sandnes på jobben sånn vel ca 14.15 tiden.

Da var det en som sendte en hilsning/melding til Stavanger lokallag i VW Audi klubben Norge og resten av landet.

Så Morten (hvem Morten??) jeg fikk iallefall med meg din hilsning biggrinsanta.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre litt dumt at det er vanskelig for oss som bor i resten av landet å høyre det då :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre litt dumt at det er vanskelig for oss som bor i resten av landet å høyre det då :P

Og det er kanskje litt av grunnen til at det er postet i lokallagsforumet for Stavanger? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er kanskje litt av grunnen til at det er postet i lokallagsforumet for Stavanger? ;)

Ja, forstod det, men den var sendt til Stavanger Lokallag OG resten av Norge ;) Og eg trur eg bor i resten av Norge :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OG resten av Norge ;) Og eg trur eg bor i resten av Norge :nana:

Hehe, la ikke merke til det første gangen nei... Jeg tror jeg bor i "resten" jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sendiga går faktisk over hele landet (nesten).. ålesund, sunnhordaland, kristiansand, telemark, drammen, gjøvik, lillehammer, sandnes, stavanger og jæren..

så d så... :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, uansett hvordan det blir fremlagt, er det jo omtenksom gjort av vedkomne da. Jeg oppfatter det ihvertfall slik at det kommer fra noen/èn som er fornøyd med klubben, og det skal vi være glade for. Takk igjen, hilsen leder'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok Morten har en finger med i spelet her siden programlederen bor i kjelderen hans :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å få dette opp klart... meldingen blei sendt fra morten i stvg lokallag til medlemmer i hele landet...

e d noge big diil ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det e jo bare konge. Stå på Morten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.