#1 Skrevet Juni 23, 2009 hei har et sett med 7x17 eller 7.5x17 er ikke helt sikker men mener det er det første. lurer da på ossen dekkdim og dekk jeg burde gå for å få et fint strekk? spør her siden det er så mange kloke hoder der ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2009 Nankang NS-2 185/35/17 gir fin strekk på denne dimensjonen. Ellers så er det ikke lett å få noe særlig strekk på 7x17" felg, og egentlig så tror jeg at nevnte dekk kan se spinkle ut på en golf 3.. Men smaken er som baken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2009 hehe ja er det jeg er litt redd for! vil ikke at det skal se ut som om bilen kjører på sykkeldekk heller: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2009 HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2009 HER Det meste ser jo corny ut her da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2009 Skal du ha 17", bør du nok går for 8,5x17 skal det se fett ut. Eller må du "tucke" 7x17 med 195/40 skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2009 Skal du ha 17", bør du nok går for 8,5x17 skal det se fett ut. Eller må du "tucke" 7x17 med 195/40 skikkelig ja hadde tenkt meg et sett nye felger, men det får bli til neste år. har svidd av nokk i år og den har ikke vært til lakking enda:o men hva mener du med "tucke"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2009 Jeg har yokohama s-drive 195/40x17 (husker pokkern ikke om det er 7 el 7,5" bredde på den felgen nå). Er ikke mye strekk syns jeg...men lite gummi da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2009 du strekker 165/35-17 eller 165/40-17 på 7x17, men på golf 3 blir det et lite hjul har 185/35-17 på 7,5x17 nå, og det er passe Men de er fortsatt litt for små da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2009 Det er riktig som Alexander sier her. med dekkstrekk på 7x17 felger blir det greit små hjul. Små hjul krever MYE senk for å se bra ut i hjulbuene. Hvis du skal ha på den frontfangern i avataren din ønsker jeg deg lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 25, 2009 Det er riktig som Alexander sier her. med dekkstrekk på 7x17 felger blir det greit små hjul.Små hjul krever MYE senk for å se bra ut i hjulbuene. Hvis du skal ha på den frontfangern i avataren din ønsker jeg deg lykke til ja ukei. men da tenker jeg at jeg dropper det får nå. også sparer til nye. er sugen på et sett med BREDE brock eller schimdt felger og jeg kan ikke senke mer med den fangeren nei hehe, men blir nok en orginal med vr6 leppe etterhvert. må bare se ossen det blir med GFK'en. sett for meg ossen den skulle bli når jeg kjøpte bilen (3 år siden) så da prøver jeg det først. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2009 men hva mener du med "tucke"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...