#1 Skrevet Juni 23, 2009 Var ut for et snodig fenomen når jeg var ute å kjørte idag, motoren kutta plutselig samtidig som turtallsnålå begynte å gå som en jojo mellom 1000-4000 rpm. hørte også noe rask klikking fra dasjbordet en plass akurat som et relè som slo ut og inn. jeg tråkka inn clutchen for å rulle ut til siden og da stoppa nåla å gå idet jeg tråkka inn clutchen. prøvde å starte rett etterpå uten hell, prøvde flere ganger ikke sjans. tok fram pc`n for å få sjekka etter feilkoder med vag-com, fikk ikke opp noen feil. prøvde å starte bilen en gang til, joda den starta den, kjørte opp til audi-verkstedet som lå bare 200 meter unna. hørte med gutta på verkstedet om problemet jeg hadde vært ut for, ingen som hadde noen forklaring på det. så da kjørte jeg videre og bilen fungerte greit. kjørte ca 1 mil før jeg hadde tatt igjen ei lita kø med en bobil fremst, så begynte å tråle meg gjennom køen og skulle kjøre forbi bobilen og bilen bak den, kom opp på sia av bobilen og motoren kutta og turtallsnålå gikk som en jojo, så da var det bare å bremse ned å slippe alle bilene forbi meg igjen, noe så flaut. fikk heller ikke nå start på bilen umiddelbart, måtte stå i 2-3 min. før den starta. kjørte videre dit jeg skulle og hjem igjen. ingen problemer. begge gangene dette skjedde var under akselerasjon i 3. giret ved 2500-3000 rpm. noen som har vært bort i lignende, eller vet hva dette skyldes? Bilen det gjelder er en 94 mod. S4 4,2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...