#1 Skrevet Juni 23, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=QD66rcTwNl4&feature=channel_page Håper ikke hu her kjører bil til vanlig.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2009 hahaha. sykt kult. er jo ikke mulig og bli så redd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2009 Haha, så latterlig! Håper han kjørte som en pxxx lenge før han stoppa:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2009 HAHAHHAHAHAA;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2009 Et øyeblikk der ser det faktisk reelt ut som at hun tror hun skal dø... hhahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2009 hahahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2009 Hadde vært morsomt å sett henne som passasjer i wrc-bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2009 hehe som f.eks denne karen hehe http://www.vgtv.no/?id=21756 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2009 skulle vært svimeslått sånn som ho ødelegger kjøringa hans.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2009 Eller noe som dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2009 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 5, 2009 Hahahaha! Digger sånne videoer:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2009 Eller noe som dette? haha, het vilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2009 Ser jo ut som The Stig som er sjåfør i første filmen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 7, 2009 hehe trur jeg hadde driti i jeansen skjøl jeg hadde jeg sitti på... i hvertfall med de drifterene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2009 hehe trur jeg hadde driti i jeansen skjøl jeg hadde jeg sitti på... i hvertfall med de drifterene.... Det som er så gøy a gitt. Den med Civic'en var jo dritfet da. Hun er jo skikkelig spøkefull i starten, men jeg lo så jeg datt av stolen her når jeg så ansiktsuttrykkene hennes og kommentarene hennes. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 14, 2009 Haha, moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 16, 2009 HAHAHAH.. HYSTERISK morsomt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...