#1 Skrevet Juni 23, 2009 Skjønner ikke serlig med tysk og fant ikke dokumentet elektronisk heller, så da trenger jeg hjelp. Trenger å forberede meg litt på viding samt finne ut hvor jeg ligger i forhold til max og min på justeringa... Legger ved noen bilder av dokumentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2009 Da tror jeg jeg har fått med det meste...:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2009 trykk det inn i translate.google.com og se hva du får ut... Oversettelse fra tysk til engelsk er ofte bedre enn til norsk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2009 [ATTACH]126352[/ATTACH] Da tror jeg jeg har fått med det meste...:confused: Foran: godkjent fra 40-120mm høyde målt fra undersiden av justeringsmutter og ned til siste gjenge Bak: godkjent fra 0-40mm måles på samme måte Sjekk også at bilen ikke har godkjent aksellast over foran: 1245kg bak:1175kg lykter må justeres godkjent med alle originale hjuldimensjoner maks senk ca 70mm avhengig av modell Husk at fjærene også må være forspent (dvs at ved maks utfjæring så skal ikke fjæra være løs) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2009 Foran: godkjent fra 40-120mm høyde målt fra undersiden av justeringsmutter og ned til siste gjengeBak: godkjent fra 0-40mm måles på samme måte Sjekk også at bilen ikke har godkjent aksellast over foran: 1245kg bak:1175kg lykter må justeres godkjent med alle originale hjuldimensjoner maks senk ca 70mm avhengig av modell Husk at fjærene også må være forspent (dvs at ved maks utfjæring så skal ikke fjæra være løs) Takker, det var en som kunne tysken sin.... Ok så måle fra siste gjenge til justeringsmutter, det er greit, men For å ta bak først hvis den verdien er 0 så er det max senk? Og framme hvis en måler 40 mm så er det 120 mm senk er det sånn å forstå? Ok lykter og firehjulskontroll fikser møller når jeg har funnet passelig høyde.... Så var det felgene da, bør jeg kun vise dem med originalfelgene? : bh :Jeg får vel uansett ikke godkjent 10x18 bak med 245 og 18x8,5 framme med 225 dekk... Jeg har TUV på adapterene da med det er vel ikke mye verdt... rullemokrets og innpress er innenfor verdiene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2009 trykk det inn i translate.google.com og se hva du får ut...Oversettelse fra tysk til engelsk er ofte bedre enn til norsk. Takker for tipset, har sitti og tastet inn ett å annet ord fra papirene men det ble lite oppklarende kan en si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2009 Takker, det var en som kunne tysken sin....Ok så måle fra siste gjenge til justeringsmutter, det er greit, men For å ta bak først hvis den verdien er 0 så er det max senk? Og framme hvis en måler 40 mm så er det 120 mm senk er det sånn å forstå? Ok lykter og firehjulskontroll fikser møller når jeg har funnet passelig høyde.... Så var det felgene da, bør jeg kun vise dem med originalfelgene? : bh :Jeg får vel uansett ikke godkjent 10x18 bak med 245 og 18x8,5 framme med 225 dekk... Jeg har TUV på adapterene da med det er vel ikke mye verdt... rullemokrets og innpress er innenfor verdiene. 40-120mm er at den kan justeres mellom 40-120mm i avstand fra siste gjenge til justeringsmutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2009 40-120mm er at den kan justeres mellom 40-120mm i avstand fra siste gjenge til justeringsmutter er jo en justerings mutter bak framme er det jo en justeringsmutter samt en låsemutter. så er det jo på oversiden eller undersiden man kan måle...... vanskelig å vite hvor grensene går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2009 er jo en justerings mutter bakframme er det jo en justeringsmutter samt en låsemutter. så er det jo på oversiden eller undersiden man kan måle...... vanskelig å vite hvor grensene går. Er ikke mange millimetere på de men det står untere federteller som er nedre fjærskål så da er det nok opp til den nederste uavhengig av om det er låsemutter eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...