Hjelp med å lese TUV senkesett

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke serlig med tysk og fant ikke dokumentet elektronisk heller, så da trenger jeg hjelp.

 

Trenger å forberede meg litt på viding samt finne ut hvor jeg ligger i forhold til max og min på justeringa...

Legger ved noen bilder av dokumentet

DSC00426.jpg

 

DSC00427.jpg

 

DSC00428.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00425.jpg

 

Da tror jeg jeg har fått med det meste...:confused::confused::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykk det inn i translate.google.com og se hva du får ut...

Oversettelse fra tysk til engelsk er ofte bedre enn til norsk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]126352[/ATTACH]

 

Da tror jeg jeg har fått med det meste...:confused::confused::confused:

 

Foran: godkjent fra 40-120mm høyde målt fra undersiden av justeringsmutter og ned til siste gjenge

Bak: godkjent fra 0-40mm måles på samme måte

 

Sjekk også at bilen ikke har godkjent aksellast over

foran: 1245kg

bak:1175kg

lykter må justeres

godkjent med alle originale hjuldimensjoner

maks senk ca 70mm avhengig av modell

Husk at fjærene også må være forspent (dvs at ved maks utfjæring så skal ikke fjæra være løs)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foran: godkjent fra 40-120mm høyde målt fra undersiden av justeringsmutter og ned til siste gjenge

Bak: godkjent fra 0-40mm måles på samme måte

 

Sjekk også at bilen ikke har godkjent aksellast over

foran: 1245kg

bak:1175kg

lykter må justeres

godkjent med alle originale hjuldimensjoner

maks senk ca 70mm avhengig av modell

Husk at fjærene også må være forspent (dvs at ved maks utfjæring så skal ikke fjæra være løs)

 

Takker, det var en som kunne tysken sin....

Ok så måle fra siste gjenge til justeringsmutter, det er greit, men

For å ta bak først hvis den verdien er 0 så er det max senk?

Og framme hvis en måler 40 mm så er det 120 mm senk er det sånn å forstå?

Ok lykter og firehjulskontroll fikser møller når jeg har funnet passelig høyde....

Så var det felgene da, bør jeg kun vise dem med originalfelgene?

 

: bh :Jeg får vel uansett ikke godkjent 10x18 bak med 245 og 18x8,5 framme med 225 dekk... Jeg har TUV på adapterene da med det er vel ikke mye verdt... rullemokrets og innpress er innenfor verdiene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykk det inn i translate.google.com og se hva du får ut...

Oversettelse fra tysk til engelsk er ofte bedre enn til norsk.

 

Takker for tipset, har sitti og tastet inn ett å annet ord fra papirene men det ble lite oppklarende kan en si : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, det var en som kunne tysken sin....

Ok så måle fra siste gjenge til justeringsmutter, det er greit, men

For å ta bak først hvis den verdien er 0 så er det max senk?

Og framme hvis en måler 40 mm så er det 120 mm senk er det sånn å forstå?

Ok lykter og firehjulskontroll fikser møller når jeg har funnet passelig høyde....

Så var det felgene da, bør jeg kun vise dem med originalfelgene?

 

: bh :Jeg får vel uansett ikke godkjent 10x18 bak med 245 og 18x8,5 framme med 225 dekk... Jeg har TUV på adapterene da med det er vel ikke mye verdt... rullemokrets og innpress er innenfor verdiene.

40-120mm er at den kan justeres mellom 40-120mm i avstand fra siste gjenge til justeringsmutter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40-120mm er at den kan justeres mellom 40-120mm i avstand fra siste gjenge til justeringsmutter

 

er jo en justerings mutter bak

framme er det jo en justeringsmutter samt en låsemutter. så er det jo på oversiden eller undersiden man kan måle...... vanskelig å vite hvor grensene går.:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo en justerings mutter bak

framme er det jo en justeringsmutter samt en låsemutter. så er det jo på oversiden eller undersiden man kan måle...... vanskelig å vite hvor grensene går.:confused:

 

Er ikke mange millimetere på de men det står untere federteller som er nedre fjærskål så da er det nok opp til den nederste uavhengig av om det er låsemutter eller ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.