#1 Skrevet Juni 23, 2009 (endret) Hei. Kom over dette forumet idag, og måtte da registrere meg med engang. Har vært medlem på offroad.no før da jeg hadde Suburban. Og fikk masse hjelp der. Men måtte selge den og da måtte det bli en Vag med 4x4. Havnet da på Audi. Bilen min er importert og har derfor ikke automatiske kjørelys. Noen som vet hvordan koble til dette? Og er det noen som har en norsk/engelsk brukermanual til denne? Skjønner ikke et ord tysk... Mvh Frode Haugen Hitra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2009 Ingen som har et koblingsskjema eller en norsk/engelsk brukermanual eller som vet hvor jeg kan finne den på nettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2009 Tror jeg kjøper Chevy igjen jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2009 Har koblingsskjema til lys i Haynes-boka, men har dessverre ikke scanner tilgjengelig nå, men kan fikse det i morra... Det du trenger å vite (TROR JEG) er hvilket rele som aktiveres når du skrur på kjørelysene, og koble strømmen fra tenningen (terminal 15) inn på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2009 Heisann. Takker for det :-) Du kan sende det på e-post til frode.haugen@alfo.no når du rekker det. Husk at min bil er tysk importert, så det er ikke originalt opplegg til kjørelys. Takker så lenge :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2009 Du får kjøpt ferdige koblinger som skal være plug and play på din bil, med relê.. Hør ned Hella, mekonomen elns Gjorde dette på gamlingen sin A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2009 Har ikke fått dreis på scanneren, og jeg ser skjemaet viser kun hvordan de originale tilkoblingene uten kjørelys er. Anbefaler deg å sjekke ut slik som Mads skriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2009 Ville og lagt denne under Teknisk, Mekanisk og Elektrisk, da du nok få flere svar der. Dette har lite med diagnose å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2009 Kom tilfeldigvis over denne guiden: http://nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1269/a1269.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2009 Den guiden der funker bare på A6/S6, ikke på 100/S4. Det er forskjellig ledningsnett i de to. Kobler man inn sånn på en 100/S4 skjer det ingenting. Been there, done that... På en '94 Audi 100 er det greieste å kjøpe et sånt "kjørelyssett" man kobler inn. Gjorde det på bilen til fadern for mange år siden, tror det tok under en halvtime, og det funker helt supert. De pleier å koste 3-400 kroner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2011 Den guiden der funker bare på A6/S6, ikke på 100/S4. Det er forskjellig ledningsnett i de to. Kobler man inn sånn på en 100/S4 skjer det ingenting. Been there, done that... På en '94 Audi 100 er det greieste å kjøpe et sånt "kjørelyssett" man kobler inn. Gjorde det på bilen til fadern for mange år siden, tror det tok under en halvtime, og det funker helt supert. De pleier å koste 3-400 kroner.. Drar opp denne da det er aktuelt for tiden, fungerer parklys som vanlig og lyser alene hvis en aktiverer lysbryteren, og en annen ting, vil kjørelysene lyse før motoren er i gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 24, 2011 Parklysene fungerer som vanlig og hovedlysene tennes først når spenningen stiger over 12,8 volt (altså når det en form for lading) på det settet jeg monterte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2011 Parklysene fungerer som vanlig og hovedlysene tennes først når spenningen stiger over 12,8 volt (altså når det en form for lading) på det settet jeg monterte. Ok flott, Var inne på meca sine sider men kunne ikke finne noe i webshoppen, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...