#1 Skrevet Juni 23, 2009 Min 92' Audi 80 B4's bensinmåler (i instrumentbordet) er død. Dette etter at instrumentbordet har vært åpnet for å sette inn noen alu-ringer rundt instrumentene (turteller, speedometer etc.). Har ved flere anledninger åpnet dette instrumentbordet uten at noe problem oppstår. Har åpnet selve bensinmåleren og kikket, men dette er absolutt ikke mitt felt. Kan vel konstatere at det er i selve instrumentbordet at noe har skjært seg, tips mottas med stor takk da bilferien begynner straks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2009 Jeg ville sjekket for dårlig kontakt en plass i noen ledninger i forbindelse med instrumetpanelet. Et stikk som ikke er sjikkelig i kansje ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2009 Jeg ville sjekket for dårlig kontakt en plass i noen ledninger i forbindelse med instrumetpanelet. Et stikk som ikke er sjikkelig i kansje ??? Alt er i og ingenting ser galt ut med støpslene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2009 Bensinmåler/sensor i tanken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2009 Bensinmåler/sensor i tanken ? Rart om den ryker samtidig som jeg tar ut instrumentpanelet Ikke hatt no problemer med det før... Noen som vet om et instrumenthus til salgs hvor alt fungerer? Tror det er letteste løsninga. Greit å ha bensinmåleren inntakt... Ikke minst greit å slippe å ha en jerrykanne i bagasjerommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2009 Under bensin måleren sitter det sikkert ein justerings tapp som stikker litte granne ut. det kan vera at du har komt borti den. Hadde problemer med den på min 92 mod 80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2009 På printkortet i disse instrumentene sitter det en liten sort elektronisk del som kalles for en spenningskonstanter(eller noe slikt). Denne kan ha røket,eller så kan loddepunktene være dårlige i forbindelse med den. Det er ikke uvanlig at disse loddepunktene blir dårlige pga. vibrasjoener. Da er det bare å lodde de på ny så er det gudd as new. Kan være en fordel å sjekke punktene rundt stikkerne også,da det også der har en tendens til å bli dårlig kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...