#1 Skrevet Juni 23, 2009 Var på eu med passaten idag og frontruten må byttes. Siden jeg ikke har skilter på bilen enda kan jeg jo ikke ta det på forsikringa så da er spørsmålet hvordan gjøre dette best og billigst mulig? Siden dette er en billig bil hadde jeg håpet å slippe bruke 4-5000 på bare ruta.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2009 man kan si at prisene varierer. Riss bilglass skulle ha 7500kr: eek : ruterknekten skulle ha 4800kr og en lokal en i larvik skulle gjøre det for 3500kr: rock : Men sykt det kan variere sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2009 man kan si at prisene varierer. Riss bilglass skulle ha 7500kr: eek : ruterknekten skulle ha 4800kr og en lokal en i larvik skulle gjøre det for 3500kr: rock : Men sykt det kan variere sånn... jeg betalte 3500kr på riis bilglass på min 91 mod passat vr6 jeg hadde før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2009 der ser du. i larvik på ris skulle de da ha 7500. skulle få den til 5500kr. da fikk jeg 35% rabatt på ruta.noe jeg synes er rart da den koster 2300kr. Men de ville antaglig ikke ha jobben. er jo en pen måte å si nei takk på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...