#26 Skrevet Juli 6, 2009 var ikke informasjonen jeg fikk og jeg kjørte en avkjøling runde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 6, 2009 var ikke informasjonen jeg fikk og jeg kjørte en avkjøling runde Du var vell den eneste som kjørte avkjølingsrunde:p På førermøtet så ivertfall han Tærud at det var avkjøring rett etter målgang.. Jeg er også interressert i ditta med 3 og 4 plass. Om listen stemmer er pokalen på aveie i feil navn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2009 Noen som kan bekrefte at listen er riktig, og at feil navn blei oppropt på Våler?? Jeg står sa vittelig som nr 3 men ikke en pokal i sikte.. Må da gå an å ha litt kontroll her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 20, 2009 Noen som kan bekrefte at listen er riktig, og at feil navn blei oppropt på Våler?? Jeg står sa vittelig som nr 3 men ikke en pokal i sikte.. Må da gå an å ha litt kontroll her. Skal se om jeg får sjekket opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 20, 2009 Skal se om jeg får sjekket opp litt. Det hadde vært flott Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 20, 2009 pokalen står fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 21, 2009 Noen som kan bekrefte at listen er riktig, og at feil navn blei oppropt på Våler?? Jeg står sa vittelig som nr 3 men ikke en pokal i sikte.. Må da gå an å ha litt kontroll her. Har ikke du fått VACCS poenga da? Jeg kan kjøpe deg en drillo is jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 21, 2009 pokalen står fint Pokalen står sikkert fint, men jeg hadde uansett over et sek bedre rundetid en dej:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 21, 2009 om jeg får poenga så kan du få pokalen satser på at resultatet som ble lest opp på våler stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...