VACCS: Resultater Hovedtreff 2009

Anbefalte innlegg

VACCS

 

Klasse A:

1. plass - Trond Gulbrandsen - 1:52:2 - 20 poeng

2. plass - Svein Runar Nilsen - 1:53:1 - 15 poeng

3. plass - Ole Johnny Tønnesen - 1:55:16 - 12 poeng

10 deltakere i klassen

 

Klasse B:

1. plass - Espen Bruås - 1:55:7 - 20 poeng

2. plass - Vidar Gustavsen - 1:55:98 - 12 poeng

3. plass - Harald Håkenstad - 1:56:16 - 8 poeng

6 deltakere i klassen

 

Klasse C:

1. plass - Lars Olav Tveito - 1:54:00 - 20 poeng

2. plass - Sven Erik Svendsen - 1:58:27 - 15 poeng

3. plass - Ottar Woll - 1:59:5 - 12 poeng

9 deltakere i klassen

 

Klasse D:

Ingen stilt

 

Special Saloon:

1. plass - Marius Solheim - 1:49:7 - 20 poeng

2. plass - Torgeir Maurangsnes - 1:52:74 - 15 poeng

3. plass - Svein Tore Dalby - 1:55:4 - 12 poeng

9 deltakere i klassen - Kun 1. plass premiert

 

Øvrige poeng:

Klasse A - Espen Andre Nørve - 1:56:2 - 10 poeng

Klasse A - Geir Morten Lilleøen - 1:57:4 - 8 poeng

Klasse A - Kristian Muldal - 1:57:82 - 6 poeng

Klasse A - Claus Strand - 1:58:82 - 4 poeng

Klasse A - Arnt Ivar Dyb - 2:03:1 - 3 poeng

Klasse A - Audun Hage - 2:04:8 - 2 poeng

Klasse A - Nina Marie Solberg - 2:04:9 - 1 poeng

 

Klasse B - Jan Sagstad - 2:02:6 - 6 poeng

Klasse B - Aslan Ishanov - Brutt - 0 poeng

Klasse B - Knut Lundquist - Ikke møtt - 0 poeng

 

Klasse C - Jan Atle Ø. Horgen - 1:59:6 - 10 poeng

Klasse C - Jarle Apeland - 2:00:34 - 8 poeng

Klasse C - Helge Fredriksen - 2:02:03 - 6 poeng

Klasse C - Hans Martin Bråten - 2:05:2 - 3 poeng

Klasse C - Glenn-Erik Flaterudhagen - 2:07:6 - 2 poeng

Klasse C - Anders Lunde - Ikke møtt - 0 poeng

 

SP Saloon - Jan Sverre Edstrøm - 1:59:03 - 10 poeng

SP Saloon - Roger Løfald - Brutt - 0 poeng

SP Saloon - Vegard Storås - Ikke møtt - 0 poeng

SP Saloon - Terje Vindal - Ikke møtt - 0 poeng

SP Saloon - Christoffer Johnsen - Ikke møtt - 0 poeng

SP Saloon - Dag Dekkerhus - Ikke møtt - 0 poeng

 

Poengene i VACCS utdelt her kommer i tillegg til evt. opptjente poeng i Funäsdalen, Sverige. For resultater fra Sverige se her:

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=266

 

En oppdatert oversikt over VACCS-cup vil bli publisert på våre nettsider http://www.vwaudi-club.no.

 

Ferdighetskjøring:

 

Efarne:

1. plass - Kjetil Bjørntvedt - 41 poeng

2. plass - Atle Eriksen - 39 poeng

 

Nybegynner:

1. plass - Erik Scheie - 30 poeng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mange i special saloon som ikke møtte, gitt. Ble det litt mye nerver for å få en tid svart på hvitt, tro? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er klasse inndelinga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg står som nr 3 i klasse A. Men såg ikke snurten til noen pokal. Denne er det Espen Andre Nørve som har.

Spørs om Espen må bite i det sure eple og overlevere denne til meg??:P:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er klasse inndelinga?

 

Finn din indeks ved å dele bilens kg-vekt på antall hestekrefter. En bil med 200hk og veier 1500kg vil da ha indeksnummer 7,5 og altså havne i klasse C.

 

Klasse A: 3,2 - 5,2

Klasse B: 5,3 - 6,7

Klasse C: 6,8 - 8,1

Klasse D: 8,2

 

Special Saloon - Fritt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor har da jeg pokal for 3 plass når jeg kom på 4 ifølge lista??? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mange i special saloon som ikke møtte, gitt. Ble det litt mye nerver for å få en tid svart på hvitt, tro? :P

 

De er så spesielle at det knapt går å kjøre dem vettu :) hehe

 

Neste år, kjører jeg kjappest av alle. Uansett klasse. :evil:

 

Hvorfor har da jeg pokal for 3 plass når jeg kom på 4 ifølge lista??? : klø :

 

Det er skremmende lett å blande sammen sunnmøringer :)

 

Neida, jeg er ikke helt sikker på hva som har skjedd her. Vi tar en titt og oppdaterer eventuelle feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

 

Det er skremmende lett å blande sammen sunnmøringer :)

 

Neida, jeg er ikke helt sikker på hva som har skjedd her. Vi tar en titt og oppdaterer eventuelle feil.

 

Nok en grunn til å gjøre resultatlistene tilgjenglige straks de er klare, så evt missforståelser og feil kan rettes opp på stedet og ikke 4 uker etterpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en grunn til å gjøre resultatlistene tilgjenglige straks de er klare, så evt missforståelser og feil kan rettes opp på stedet og ikke 4 uker etterpå?

Nå er det allerede klaget over sen levering av denne listen og v er fullt klar over at den burde kommet før. Det er ingen poeng i å argumentere mer for dette. Til tross for hva som tilsynelatende er lett å tro er det ikke helt mørkt her. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det VACCS kjøring på Rudskogentreffet i august med samme klasseinndeling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det allerede klaget over sen levering av denne listen og v er fullt klar over at den burde kommet før. Det er ingen poeng i å argumentere mer for dette. Til tross for hva som tilsynelatende er lett å tro er det ikke helt mørkt her. :)

 

Det var bare ett tips til neste gang. Må ikke ta det for gitt at jeg holder meg oppdatert på hva som er klaget på i andre tråder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltype burde vært med på den listen for å gjøre den LITT mindre kjedelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke ta det for gitt at jeg holder meg oppdatert på hva som er klaget på i andre tråder.
Godt poeng :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hviken klasse stiller man i med 150HK FWD og ca. 1000 kg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hviken klasse stiller man i med 150HK FWD og ca. 1000 kg?

 

Det blir 6,67 kilo pr hestekraft, og ender i klasse B. Men hvis du får bilen opp i 1010 kilo, bikker den over i klasse C.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir 6,67 kilo pr hestekraft, og ender i klasse B. Men hvis du får bilen opp i 1010 kilo, bikker den over i klasse C.

 

Med eller uten fører... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe krav til dokumentasjon på vekt/effekt eller er det bare for fører å fylle inn selv?

 

(Forsøkte å lese i artikkel på hoved side + noen andre tråder, men fant ingen svar...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Våler var det bare å fylle inn selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg husker det, så er det vognkort infoen som legges til grunn.

 

Dette krever jo at folk er ærlige, noe de helt sikkert er. Om de har lettere bil eller høyere hk.

 

Om det blir gitt noe handicap ala golf, pga stor førervekt er jeg svært usikker på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg husker det, så er det vognkort infoen som legges til grunn.

 

Dette krever jo at folk er ærlige, noe de helt sikkert er. Om de har lettere bil eller høyere hk.

 

Om det blir gitt noe handicap ala golf, pga stor førervekt er jeg svært usikker på ;)

 

Tror det som er tatt ut av bilen + meg oppveier den der ganske greit vil jeg tro... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mange i special saloon som ikke møtte, gitt. Ble det litt mye nerver for å få en tid svart på hvitt, tro? :P

 

Jeg applauderer at VACCS har gjenoppstått, og håper det er kommet for å bli. Men for min del, og flere jeg snakket med som skulle stilt i Super Saloon klassen, valgte vi å ikke risikere å ødelegge noe når vi fikk vite hvordan det hele skulle gjennomføres.

Ingen oppvarming av hverken motor eller dekk, full gass og rett av banen, uten å kjøre en avkjølings runde. Nei takk. : bråk :

Jeg skjønner at det ville tatt noe mere tid å gjennomføre dersom alle skulle kjørt oppvarming +++, men hvorfor ikke sette av den tiden det tar.

Nå er det riktig nok ingen "seriøs" konkurranse i den forstand, men like mange ulike stoppeklokker i form av mobiltelefoner og armbåndsur som deltagende biler er det vel ikke akkurat nødvendig med 10- og 100-deler på rundetidene, når klokkene går med ulik hastighet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg applauderer at VACCS har gjenoppstått, og håper det er kommet for å bli. Men for min del, og flere jeg snakket med som skulle stilt i Super Saloon klassen, valgte vi å ikke risikere å ødelegge noe når vi fikk vite hvordan det hele skulle gjennomføres.

Ingen oppvarming av hverken motor eller dekk, full gass og rett av banen, uten å kjøre en avkjølings runde. Nei takk. : bråk :

Jeg skjønner at det ville tatt noe mere tid å gjennomføre dersom alle skulle kjørt oppvarming +++, men hvorfor ikke sette av den tiden det tar.

Nå er det riktig nok ingen "seriøs" konkurranse i den forstand, men like mange ulike stoppeklokker i form av mobiltelefoner og armbåndsur som deltagende biler er det vel ikke akkurat nødvendig med 10- og 100-deler på rundetidene, når klokkene går med ulik hastighet :)

 

Hei.

 

Som du kanskje har lagt merke til andre steder på forumet, var ikke akkurat tilbakemeldingene på at vi brukte så mye tid på VACCS like populær. Personlig syns jeg det var veldig greit :)

 

Så folkens. Har dere konstruktive forslag til dette så send inn til styret@vwaudi-club.no (så tar vi imot rådene deres med takk, og slipper disse plenum diskusjonene som har en lei tendens til å skli ut) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg applauderer at VACCS har gjenoppstått, og håper det er kommet for å bli. Men for min del, og flere jeg snakket med som skulle stilt i Super Saloon klassen, valgte vi å ikke risikere å ødelegge noe når vi fikk vite hvordan det hele skulle gjennomføres.

Ingen oppvarming av hverken motor eller dekk, full gass og rett av banen, uten å kjøre en avkjølings runde. Nei takk. : bråk :

Jeg skjønner at det ville tatt noe mere tid å gjennomføre dersom alle skulle kjørt oppvarming +++, men hvorfor ikke sette av den tiden det tar.

Nå er det riktig nok ingen "seriøs" konkurranse i den forstand, men like mange ulike stoppeklokker i form av mobiltelefoner og armbåndsur som deltagende biler er det vel ikke akkurat nødvendig med 10- og 100-deler på rundetidene, når klokkene går med ulik hastighet :)

 

Vi fikk jo en avkjølingsrunde, oppvarming av motor er vel bare å la den stå og gå litt før man reiser utpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere funnet ut om jeg kom på 3 eller 4 plass no???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk jo en avkjølingsrunde, oppvarming av motor er vel bare å la den stå og gå litt før man reiser utpå

 

Avkjølingsrunde? Fikk beskjed om å kjøre av rett etter målgang : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.