Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvordan man får oppdatert akte? Har lastet ned versjon 6 431 eller noe slikt, men denne inneholder bare biler opp til 03..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lastet ned en haug med oppdateringer en gang, men fant ikke ut av hvordan disse skulle installeres. Bare å laste ned en nyere versjon i steden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det versjon 6.30 som er nyeste fortsatt? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett 6.2 oppdatering 484 (dekker t.o.m. Feb 2004) på nettet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet en som heter 49306 May 2004 på emule, men denne mangler 46 mb.. ingen som deler resten av den :/

holder på å laste ned en fra februar 2004 nå.. den ser ut til å vere komplett iallefall.. satse på den holder seg oppegående til jeg blir ferdig..

 

Har lastet ned noen oppdateringer jeg også, men får beskjed om at den ikke finner fila winupd.. men denne ligger i et_prog mappa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet en som heter 49306 May 2004 på emule, men denne mangler 46 mb.. ingen som deler resten av den :/

 

Resten er "borte vekk", jeg ventet ca 4 uker før jeg motvillig slettet denne :(

 

holder på å laste ned en fra februar 2004 nå.. den ser ut til å vere komplett iallefall.. satse på den holder seg oppegående til jeg blir ferdig..

 

Denne funker, og er komplett, hvis du laster ned den som heter "Incl crack", det finnes en der ute uten crack også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resten er "borte vekk", jeg ventet ca 4 uker før jeg motvillig slettet denne :(

 

 

 

Denne funker, og er komplett, hvis du laster ned den som heter "Incl crack", det finnes en der ute uten crack også.

 

 

Ok.. spørst om jeg bare skal gi opp den fra mai jeg også da :) Er med crack den jeg laster ned fra februar.. Vet du om A3 8P ligger i denne versjonen? Rekner med at den er det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor laster jeg ned noe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. spørst om jeg bare skal gi opp den fra mai jeg også da :)

 

Bare gi opp! Jeg prøvde på nytt nå, den mangler de siste 6.1%.

 

Vet du om A3 8P ligger i denne versjonen? Rekner med at den er det..

 

Den er med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor laster jeg ned noe sånt?

 

Et program som heter eMule, eDonkey etc, dette er et fildelingsprogram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i akkurat samme situasjon jeg også, mangler 46MB på mai utgaven. Feb utgaven har jeg fått ned. Har fått den til å funke med priser også (i Euro, men de er nok ikke helt oppdaterte), prisene blir visst oppdatert en gang i måneden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fikk du til priser Bjørn? Får bare 0 NOK på mine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet AKTE på hjemme pc'en nå, priser fungerte ikke der (men det fungerer på laptopten). Avinstallerte programmet, installerte det på nytt. Kopierte inn fra crack katalogen dll'en i ET_PROG for hardlock. Kopierte inn .bin filene i ET_ROOT (inneholder prisene). Så pakket ut .rar fila, og i ET_PATCH katalogen der så er det to .inf filer, en for installasjon på C: og en for D:. Pakk ut den som er riktig for deg (samme hvor), velg fila med høyre knapp og velg install. Start AKTE og nå har du priser i Euro! (med 16% tysk moms også, men det kan du endre i oppsettet).

 

Jeg har fått lastet ned 6.31 - 512 nå, men den har ikke norsk språk, kun engelsk og en del andre språk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.. takk for svaret.. Skal prøve på det nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått lastet ned 6.31 - 512 nå, men den har ikke norsk språk, kun engelsk og en del andre språk.

 

Hvor fant du denne? Og hvor ny (dato) er denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du denne? Og hvor ny (dato) er denne?

 

Husker ikke datoen, søk etter ____-6.31-512.rar i emule.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått lastet ned 6.31 - 512 nå, men den har ikke norsk språk, kun engelsk og en del andre språk.

 

Hvordan får du til å installere disse oppdateringene? Har lastet ned en del oppdateringer, men får ikke til å installere de. Har fått til priser nå, men ligger ingen priser inne for A3 8P :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.