sp.mål ang. pollenfilter 93mod passat.

Anbefalte innlegg

Har idag vært ute å skulle ha pollenfilter til passaten. Men de fant det ikke hos bilextra så måtte opp på møller. Det viser seg å være en ettermontert sak som ikke er å få tak i lenger. siden jeg er veldig alergisk mot pollen vil jeg ha dette og lurer på om det bare er å få tak i en orginal pollenfilter boks å montere? evnt. om det er mye jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag vært ute å skulle ha pollenfilter til passaten. Men de fant det ikke hos bilextra så måtte opp på møller. Det viser seg å være en ettermontert sak som ikke er å få tak i lenger. siden jeg er veldig alergisk mot pollen vil jeg ha dette og lurer på om det bare er å få tak i en orginal pollenfilter boks å montere? evnt. om det er mye jobb?

mulig noe fra golf 3 passer som har pollenfilter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke utenklig. vet hvertfall til volvo fikk pappa kjøpt det som manglet for å montere pollenfilter orginalt til 450kr på volvo verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.