#1 Skrevet Juni 24, 2009 Har idag vært ute å skulle ha pollenfilter til passaten. Men de fant det ikke hos bilextra så måtte opp på møller. Det viser seg å være en ettermontert sak som ikke er å få tak i lenger. siden jeg er veldig alergisk mot pollen vil jeg ha dette og lurer på om det bare er å få tak i en orginal pollenfilter boks å montere? evnt. om det er mye jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2009 Har idag vært ute å skulle ha pollenfilter til passaten. Men de fant det ikke hos bilextra så måtte opp på møller. Det viser seg å være en ettermontert sak som ikke er å få tak i lenger. siden jeg er veldig alergisk mot pollen vil jeg ha dette og lurer på om det bare er å få tak i en orginal pollenfilter boks å montere? evnt. om det er mye jobb? mulig noe fra golf 3 passer som har pollenfilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2009 ikke utenklig. vet hvertfall til volvo fikk pappa kjøpt det som manglet for å montere pollenfilter orginalt til 450kr på volvo verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...