#1 Skrevet Juni 24, 2009 noken som har prøvd poleringa til turtle wax "ICE"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2009 noken som har prøvd poleringa til turtle wax "ICE"? Svigerfar min brukte denne sist sommer, ble blankt.. Men holdt ikke så lenge kan du si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2009 Holder til neste vask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2009 Genialt enkelt, og plasten, vinyl og chrom vert blankt og fint... Fekk også vekk små rustflekkar i chromen min. Men som tidlegare nevnt så held det nok ikkje så lenge som voks. Til gjengjeld tek det tek berre ein brøkdel av tida å ha på, og du kan stå i sola og gjere det... og verte brun i same slengen ;-) Mitt tips, Legg eit godt grunnlag med vanleg voks, og bruk ICE for å vedlikehalde og shine finishen litt :-) Lurer litt på om den ICE "pastaen" er betre haldbarhet på enn den flytande, nokon som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2009 Møkkaprodukt som holder i noen få dager. Når du først skal shine bilen, så burde du ta deg god tid og gjøre det med ordentlig produkter. Er sjeldent at det kommer noe godt ut av snarveier ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2009 Møkkaprodukt som holder i noen få dager. Når du først skal shine bilen, så burde du ta deg god tid og gjøre det med ordentlig produkter. Er sjeldent at det kommer noe godt ut av snarveier ;-) Bare det utsagnet burde vært sticky 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2009 hva anbefaler dere å bruke da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2009 hva anbefaler dere å bruke da? Jeg personlig liker Autoglym's produkter, og er veldig fornøyd med de. Har du mørk farge på bilen, så anbefales NXT Tech Wax også. Gjør susen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2009 gå inn på scandicshine.no Masse bra å velge mellom der! Samt gode priser! Får også rabatt siden vi er vacn medlem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2009 okey høyres ut som eg holder meg til autoglym fortsatt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...