#1 Skrevet Juni 24, 2009 Hei.. Jeg har vært så heldig og så ufattelig flink at jeg har greid å "sparke" av knotten til speiljusteringa, med kneet faktisk, i min 2001 passat. Jeg har leita på nettet men jeg finner ingen steder hvor det er mulig å bestille opp ny, noen som veit hvor dette kan skaffes? Er litt kjedelig å ikke ha muligheten til å stille på speila, spesielt når jeg og dama skal på roadtrip i sommer og hu er litt kortere enn meg kan du si.. Noen som veit?? Tusen takk for tilbake meldinger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2009 Kjøpte en slik på ebay. Helt ny, og kosta rundt 20,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2009 selve bryter koster mellom 10-20kr og frakt ca 60kr. på ebay, bryteren koster ny hos vw 450kr ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2009 carparts har til 161kr om du vil ha fra norge http://carparts.no/show.asp?page=goxpage00000063dbmVOLKSWAGENPassat.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2009 Blir vel Ebay tenker jeg da.. carparts.no blir litt mer enn det det koster på ebay^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...