Har noen erfaring med QMI sine produkter?

Anbefalte innlegg

Jeg søkte litt på nettet her en dag, og kom over nettsiden http://www.qmi.no

Har noen erfaring her inne med noen av produktene til qmi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du sparer penger på det.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

QMI og andre PTFE (teflon) baserte produkter fungerer det.

Minsker friksjonen som igjen minsker slitasje.

Tror ikke du merker stor forskjell hvis du er flink med regelmessige oljeskift.

Jeg bruker det på noen store gearkasser (2*3m) på jobben for å øke oljeintervallene da det går noen hundre liter pr gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg helte på QMI motor-rens på min venns auda a6 2000mod 1.9 tdi som har rulla rundt 200k. Denne renset ut så mye drit av motoren, at oljepumpen stoppet. Vi helte på stoffet og den gikk i ca 15min på tomgang, deretter begynte det så å hyle fra en reim. Jeg åpnet registerdekselet og så at reimhjulet (hjelpeakselen) stod stille. Denne driver jo oljepumpen:) Så etter ett par start og stopp begynte den og snurre igjen og oljetrykket kom til sitt rette igjen:)

Må si at den oljen som vi tappet av var tykk og grisete! Værste jeg har sett (må sies at audaen hadde gått ca 8-10k før rensen ble fylt på) så litt gisete skulle den jo ha vært...Men QMI rensen hadde virkelig rengjort godt: rock :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.