#1 Skrevet Juni 24, 2009 (endret) Har kjøpt meg en PT motor 3,6 v8, som jeg skal ha i min Audi 100 2,3E quattro 93 modell. Det står svinghjul på den (med distansering, altså flens rundt kanten), men clutchen mangler. Kan noen sammenligne med andre svinghjul? (målene er litt nedi tråden) Jeg tenkte å skal bruke orginalkassa mi. 01A er det vel? Lurer på om noen har peiling på clutchalternativ til denne. Eventuelt en clutch liggende. Håper på gode svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2009 (endret) Har noen mål på svinghjulet. Ytre dia: 280mm Innvendig dia: 240mm Tykkelse: 50mm Distanseringen/flensen: 20mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2009 Utrolig dårlig respons på denne! Er det noen som orker å sammenligne de målene her oppe med noen svinghjul fra andre motorer? Hvis noen har løse svinghjul liggende da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2009 Har noen mål på svinghjulet.Total dia: 280mm Innvendig dia: 240mm Tykkelse: 50mm Distanseringen/flensen: 20mm Tror det er dårlig respons fordi du er uklar.......Ta deg tid til å forklare bedre så blir det nok respons. Total - med eller uten startkrans? Innvendig?? Distanseringen, snakker du om tykkelse på hjulet der boltene går? Eller er det nedsenket clutch? Et bilde med forklaring på hadde gjort seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2009 Takk for tipset! Ser selv at det er litt uklart. Skal dra for å ta noen bilder i dag, så håper jeg det blir bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...