Anbefalte innlegg

Skal bygge meg 3" på S2n så da trenger jeg en lyddemper bak, ellers blir det straka rør. Men hvor får jeg tak i en som passer til en grei pris? denne er jo ikke helt standar da den ligger tverrstilt på en måte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bygge meg 3" på S2n så da trenger jeg en lyddemper bak, ellers blir det straka rør. Men hvor får jeg tak i en som passer til en grei pris? denne er jo ikke helt standar da den ligger tverrstilt på en måte..

simons selger 3" universal deler, selges på mekonomen og mange andre bilrekvisita sjapper.

hørt noen som mener de er lite holdbare mot rust men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært ypperlig om de hadde hatt!

Skal jo kun brukes på bane denne bilen så rust er ikke så stort tema, men om de har en som passer S2 er jo det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på mekonomen i dag å spurte på simons bakpotte i 3" men de skulle jo ha over 3500 spenn! synes dette var meget mye for potta så noen som har noen andre tips til hva en kan gjøre? vurderer å heller sette på universal lyddemper under bilen å ha strake bak i stedet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det ha vært simons bakpotte laget nettop for s2!! de universal simmons delene fåes i 2" , 2,5" og 3" og har lydpotter i forskjellige størrelser, koster fra drøye 300 til 800kr om jeg ikke husker helt galt. så be dem sjekke igjen! de har de på mekonomen porsgrunn og burde skaffe de der du bor og, hvis ikke har de simons deler på alle bilrekvisitasjapper med "cd cardic katalog"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar! skal få sjekket opp litt mer i morra om dette så ikke jeg blir helt ranet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.