Beholde emblem eller fjerne

Anbefalte innlegg

Skal lakkere opp igjen bakluken på bilen min, er en org rs4 med audi emblem og rs4 emblem. Får ikke helt bestemt meg om jeg skal fjerne begge emblemene eller ha igjen kun rs emblemet. Noen som er en mening om dette. Evt bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 er RS4 og den skall se orginal ut mener jeg , Dette er en RÅ bil som ikke skall bli sammenlignet med noe A4 hopp plukk !

Min mening håper du går før den altså EMBLEM PÅ !

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleeper. Emblem av, og behold ringene. RS4 gir nok visuelt intrykk uten emblemer. Kunne jo bestille bilen uten, så original argumentet faller gjennom....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Ronny.

De som er "in the know" ser at det er en RS4 uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo bare ikke sette det på da i værste fall så er det jo bare å sette det på igjen ;) kjipere å sette det på for så og ta det av igjen :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, er jo bare å sette på igjen om man vil ja, får se om jeg prøver kun med ringene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Ronny.

De som er "in the know" ser at det er en RS4 uansett.

x2

Og de som ikke er det, kan få seg en overraskelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

Og de som ikke er det, kan få seg en overraskelse.

x3 :)

Jeg fikk en skade på bakluka på Passaten i vinter sånn at den måtte byttes. Ga da beskjed om at emblemene ville jeg bare ha i hånda sånn at dem kunne settes på HVIS jeg ville det selv en gang.

Som sagt tidligere, lettere å sette på enn å ta av. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun audi ringer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uavhengig av hva du gjør med RS4-merket, så la nå i hvert fall ringene stå. Synes det blir veldig nakent bak der uten dem... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver jeg nok å ser hvordan det blir med bare ringene :) Så lar jeg rs merket ligge i hanskerommet inntil videre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.