Anbefalte innlegg

Noen som driver med bilpleie i ålesunds området?

Lakken er full av "rustprikker" eller hva det nå er, etter vinteren. Prøvd å vaske med forskjellig, men får det ikke til.

Så skulle den hatt seg en skikkelig polering og tror jeg. Bilen blir helt svart etter en liten kjøretur, det samme gjelder felger.

 

Skal prøve å få tatt noen bilder å legge ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rustflekkene fjerner du med ett claykit.. Det er asfatlstøv som ruster fast i lakken... Null problem å fjerne med clay..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rustflekkene fjerner du med ett claykit.. Det er asfatlstøv som ruster fast i lakken... Null problem å fjerne med clay..

 

Får skaffe meg clay da (og tålmodighet), når økonomien tillater det.

Hvor skaffer jeg det billig og enkelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se i tilbudtråden her på forumet og kontakt Ketil Falstad, han setter sikkert opp en fin pakke til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er clay og diverse bestilt, så gjenstår det å se om det funker.. Eller om jeg får det til da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm...Skal væra plankekjøring å få bort asfaltprikker osv hvis du bruker god avfetting og meguiars quick clay altså. Kan evnt prøve Meguiars bug & tar remover på vanskelige flekker i tilegg.

Så kjører du på med lakkrens, polering og sealer/voks tilslutt. :)

Lenge siden bilen din er polert osv da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.